• kiwiakan

    Skulle du sätta dina barn i en Waldorf förskola om det startade en i Haninge?Fokus på utveckling av hela barnet samt helt ekologisk mat?Även en del engelska kommer ingå i den dagliga verksamheten.

    Ja, mest det mest intressanta är den ekologiska maten.
    Ja, mest intressanta är Waldorf pedagogiken
    Nej, vad är Waldorf?
    Nej, jag struntar i inriktning och ekologisk mat
    Ja, för engelskan
    Vilken toppen förskola när kan jag flytta mina barn dit?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du sätta dina barn i en Waldorf förskola om det startade en i Haninge?Fokus på utveckling av hela barnet samt helt ekologisk mat?Även en del engelska kommer ingå i den dagliga verksamheten.
  • Natulcien

    Det var konstiga alternativ att rösta på...

    Jag hade velat ha en punkt som hette: "Nej, jag ogillar Waldorfpedagogik." Den hade jag röstat på.

    Ekologisk mat vill väl de flesta ha på sina barns förskolor. Och det är det ju inte bara Waldorf som har. Däremot skulle jag inte vilja ha mitt barn på en förskola som vilade på en andlig grund.

  • Mercurialis
    Natulcien skrev 2014-05-25 18:37:02 följande:
    Det var konstiga alternativ att rösta på...

    Jag hade velat ha en punkt som hette: "Nej, jag ogillar Waldorfpedagogik." Den hade jag röstat på.

    Ekologisk mat vill väl de flesta ha på sina barns förskolor. Och det är det ju inte bara Waldorf som har. Däremot skulle jag inte vilja ha mitt barn på en förskola som vilade på en andlig grund.
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
Svar på tråden Skulle du sätta dina barn i en Waldorf förskola om det startade en i Haninge?Fokus på utveckling av hela barnet samt helt ekologisk mat?Även en del engelska kommer ingå i den dagliga verksamheten.