• Malinn81

tips & erfarenheter från lalandia rödby?

Hej
    skulle vilja ha lite tips och erfarenheter från barnfamiljer som varit på lalandia i rödby.

Ungefär vad kostar en helg?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-28 10:41
    Läste att det finns äventyrsland och aquadome m.m nuförtiden.. kostar det extra, har man mat med sig dit? för att komma billigare undan än det man kan köpa på stället, eller det är inte så stora aktiviteter som badlandet kanske så man inte stannar s länge.. Har inte varit där på 30 år så jag vet iinte..
  • Svar på tråden tips & erfarenheter från lalandia rödby?
  • Dixie

det beror helt på vilken helg det är och vilken typ av stuga ni vill bo i - kolla på deras hemsidan för exakt pris!

• Malinn81

jo jag har gjort det. tänkte om folk varit där vad var bra/mindre bra.
    är det nåt speciellt som kan va bra att ha med sig dit?

• Dixie
    Malinn81 skrev 2014-05-26 14:25:12 följande:
    jo jag har gjort det. tänkte om folk varit där vad var bra/mindre bra. är det nåt speciellt som kan va bra att ha med sig dit?

Jaha, för när du skriver " vad kostar en helg" så trodde jag att det var det du undrade Mat i Danmark är inte så billigt längre, vi brukar handla mat och ta med och laga i stugan, affären på Lalandia är dyr. Det finns ju också restauranger där, men är inte så bra tycker vi.
  • Malinn81

ja handla hemma i den mån det går gör vi.. använder ju inte så överdrivet mycket över en helg heller

Svar på tråden tips & erfarenheter från lalandia rödby?