abort eller ej
Hej! jag är gravid i vecka sex nu. Har en dotter som nu är 1 àr och 3 veckor. vi hade redan bestämt att vi inte ska ha flera barn nu, och dà vi misstänkte att jag blivit gravid sà diskuterade jag och min man om abort och var överens. Nu har jag bokat tid för abort och börjar mer och mer vela.
anledningen till att vi inte kan/vill ha ett till barn nu är
litet boende, det är redan nästan för litet för tre (visst kan vi flytta, vill köpa hus men vill inte köpa "bara för att", det är stora summor endà). sömnbrist. hon har just börjat sova nogorlunda bra om natten och bara tanken pà att nu redan fà ett till barn skulle vara outhärdligt, med tanke pà sömnbrist. att inte räcka till. hur ska man hinna med tvà barn under 2 àr? vill vara en god mamma som orkar med de barn jag sätter till världen. det jag vill höra lite àsikter om är
hur nära är era barn i àldrar? och hur har det gàtt? har ni gjort abort? tankar om det för och emot med barn tätt vill gärna höra lite tankar och àsikter. vi är nog 99% säkra pà hur vi ska göra men sà börjar jag tänka pà det lilla hjärtat som nyss börjat slà inne i magen och... ja. ni förstàr. det är inte bara svart eller vitt.