• Anonym (H)

Min kollega ramlade idag-jag gjorde ingenting

Idag när jag gick bakom en kollega så ramlade hon platt på marken för att hon snubblade på ett räcke. Jag gömde mig i en annan korridor så hon inte skulle ae att jag så. Visste ju inte vad jag skulle säga. Sen när hon gick upp och gick vågade jag gå tillbaka till mitt kontor. Sen såg jag henne efter nån timme och då sa hon "jag ramlade förut". Då sa jag "oj oj gick det bra det visste jag inte".

Jag kanske borde gått fram och sagt "oj hur gick det?", men jag kände i stundens hetta att jag inte ska bland mig in i folks problem. Har lite dåligt samvete nuni efterhand. Vad skulle du göra?

• Svar på tråden Min kollega ramlade idag-jag gjorde ingenting
  • Anonym (H)
    Flisis skrev 2014-05-26 22:39:52 följande:
    Inte som du gjorde iaf.

Men ta o svälj en helkokt julskinka eller nått
  • Flisis

Varför? För att jag inte hade valt att springa och gömma mig?

• Amanda84

Jag hade heller inte gjort som du gjorde. Det är ett riktigt konstigt beteende, tycker jag.

• catgirl
    Flisis skrev 2014-05-26 22:39:52 följande:
    Inte som du gjorde iaf.
  • Anonym (H)
    Aileen Allannah skrev 2014-05-26 23:00:31 följande:
    Var det inte din dejt som ramlade?

Va?
  • Amanda84
    Aileen Allannah skrev 2014-05-26 23:00:31 följande:
    Var det inte din dejt som ramlade?
    Skål Haha, det hade jag nästan glömt! Drömmer
  • Anonym (snäll)

Jag är inte alltid den som kastar mig fram när någon kan behöva hjälp. Även om jag önskar att jag vore det. Jag tror nog du kommer vara lite mer på hugget och hjälpa någon nästa gång du får chansen.

• Anonym (tro..?)

Snubblade på ett räcke?!?

Vad du skulle gjort? Gått fram och frågat hur det gick.
    Vad jag skulle gjort? Gått fram och frågat hur det gick.

Märklig reflex att gömma sig när någon ramlar.

Tycker dock att det märkligaste av allt är att hon efter någon timma spontant sade till dig att hon ramlade förut.

• viseversa

Omoget av dig. Vad jag skulle gjort? Ja frågar hur det gick såklart. Inte springa och gömma mig som en empatilös 13åring.

• Anonym (G)

Förlåt men det är lite komiskt. Märklig situation, och jag förstår inte heller riktigt varför du gömde dig. Men kan kände du omedvetet att det blir "pinsammare" för henne du såg henne snubbla? Lycka till..

• Anonym (H)

Men dra ni alla! Jag vill skriva "käften" men jag ska inte göra det för då blir jag avstängd. Men jag vill säga att jag hatar er iaf

• Amanda84
    Anonym (H) skrev 2014-05-26 23:21:18 följande:
    Men dra ni alla! Jag vill skriva "käften" men jag ska inte göra det för då blir jag avstängd. Men jag vill säga att jag hatar er iaf
    Varför blir du arg? Gå och göm dig istället så kanske det blir bra om en stund igen.
  • Anonym (G)

Haha vet inte om du du skämtat nu?? Men det är ju inte värsta grejen! Finns nog större problem, och du glömmer säkert bort allt om vecka.

Anonym (H) skrev 2014-05-26 23:21:18 följande:

• puss
    Amanda84 skrev 2014-05-26 23:27:21 följande:
    Varför blir du arg? Gå och göm dig istället så kanske det blir bra om en stund igen.
    LOL
  • UniqueSnowflake
    Amanda84 skrev 2014-05-26 23:27:21 följande:
    Hahah DAGENS kommentar! Tack!
Svar på tråden Min kollega ramlade idag-jag gjorde ingenting