• Svorskan

Fler nya Gbg- mammor i sommar?

Antingen är du nybliven mamma i Göteborg, eller mamma som är ny i Göteborg:) jag tillhör sista kategorin:) jag är gravid i v 31 och flyttar till Gbg i mitten av juli. Min man är svensk och jag är norsk, vi har två små pojkar redan. Jag har bott i Gbg tidigare ( äldsta sonen föddes på Östra) och efter fem år i Norge längtar vi tillbaka:) mina kompisar som jag umgicks med var inte i från Göteborg ursprungligen och har nu flyttat lite hit och dit, därför söker jag nya mammor att umgås med:) hoppas någon nappar, kanske är vi fler i samma sits?

• Svar på tråden Fler nya Gbg- mammor i sommar?
  • Bobbo3

Jag e gravid och har bf på fredag :) bor exakt på gränsen till gbg. Har en son på 20månader sen innan :). När har du bf?

• Muse

Här finns en till- är gravid med första barnet som är tänkt att anlända på torsdag i nästa vecka om allt går som det ska :)

• JejjeH

Hej! Blev det något av denna tråd? Jag flyttar med man och 2 barn till Gbg i augusti och är föräldraledig med den yngsta som är 5 månader. Vore kul att träffa andra föräldralediga att umgås med på dagarna.

• Muse

Vet inte riktigt vart ts försvann, men jag skulle iaf vara intresserad av att styra upp en fika eller nåt Glad

• gumm27

Hej !

Jag har bf 1 aug med första barnet och alldeles nyinflyttad till gbg. 
    Skulle gärna haka på om ni styr någon fika eller liknande :) 

• JejjeH

Muse, Gumm27: vi styr upp något! Jag är på plats i Göteborg slutet augusti. Framåt september kan vi väl ses? Ni hinner kanske ses innan dess också. :)

• Muse

Låter bra : ) Ja, min lilla tjej kom den 10:e juni. Allt gick bra, om än lite snabbare än vad det var tänkt (hon skulle egentligen ha kommit med planerat snitt den 12:e, men bestämde sig för att hon inte hade lust att vänta så länge).

• malinz

nu kom jag in jättesent här, ni kanske inte ens är aktiva här längre. 

jag flyttade till gbg i feb i år fr sthlm. jag väntar barn med BF juni, juli nästa år. 

jag skulle gärna träffa nya bekanta i trakten! bor i mölndal. 

• Muse

Den här tråden är rätt död, men kan rekommendera dig att kolla in mammor i Göteborg istället :)

Svar på tråden Fler nya Gbg- mammor i sommar?