• Riktigragger

Gå ner i vikt innan utredning!

Hej!

Om några månader kommer vi att påbörja vår utredning, vissa dagar går jag med hopp medan andra dagar är jag som en bitter gammal tant eller att jag har "surat ner mig som en gammal förgasare" som karln brukar säga. Läget är så att jag behöver gå ner ganska många kilon, har redan gjort en bra resa och gått ner 14 kg men behöver gå ner mer. Så mycket som möjligt gynnar oss bara, men jag är inte den som stressar mig ner utan följer mig till den diet jag valt.

Men jag tänkte höra om det är någon mer som tampas med kilon? Som vill fungera som bollplank/inspiratör eller vad som helst, kanske bara någon som vill dela med sig av någon typ av solskenshistoria...
    Kanske det är någon mer här i Norrbotten, kanske t.o.m. Piteå som försöker gå ner i vikt och/eller påbörjat utredning?

Hoppas ni hör av er

• Svar på tråden Gå ner i vikt innan utredning!
  • NLAL

Jag är väl inte riktigt i din sits, ska nu äntligen ta tag i alla överflödskilon som fanns både före och nu efter geaviditet. Har bestämt mig för att gå ner minst 15 kg innan jag blir gravid med nästa och har väl någon dröm/idé om att det ska ske om ett år typ.

• NLAL

Har dock gjort utredning och efter 15 månaders försök fock jag pergotime. 16:e försöket (första med pergotime) blev jag gravid och har nu en kille på 9 månader.

• Snartfrueriksson

Hoppar in. Ska dock inte göra någon utredning. Men jag o sambon ska börja försöka i augusti/september, så nu försöker jag gå ner så mycket som möjligt :)

Svar på tråden Gå ner i vikt innan utredning!