• Anonym (jobbigt)

Min navelpiercing är inte som innan graviditeten =( Bild

Alltså hålet till min navelpiercing är helt stort nu efter min graviditet, och det var 8 mån sedan jag födde! Och huden känns jättetunn så man ser piercingstången.

Jag har aldrig haft att huden sticker ut så mycket från naveln som nu, det har inte gått tillbaka, innan så hade jag det helt inåt, nu buktar hela piercing ut bara för huden från naveln också gör det, trodde det skulle gå tillbaka igen men icke ?

Hur blev era navelpiercingshål efter graviditeten??
    Jag hade inte ens min piercing i under min graviditet... hmm

• Svar på tråden Min navelpiercing är inte som innan graviditeten =( Bild
  • McIris

Det går inte tillbaka. Jag fick så efter min tredje graviditet och det var 3,5 år sen. Tyvärr!

• Anonym (jobbigt)
    McIris skrev 2014-05-27 21:13:52 följande:
    Det går inte tillbaka. Jag fick så efter min tredje graviditet och det var 3,5 år sen. Tyvärr!
    VAA =(  Detta är bara min första graviditet!
  • McIris
    Anonym (jobbigt) skrev 2014-05-27 21:15:07 följande:
    VAA =(  Detta är bara min första graviditet!

Ja, jag hade tur som inte fick så förrän tredje. Jag tog ur min piercing under första graviditeten och satte aldrig dit den igen. Men jag har nog inte tänkt att det haft med piercinghålet att göra, utan att det bara blivit uttänjt ändå. Det kanske går att fixa med laser?
  • Carolina01

Min piercing tog jag ut lite innan första grav och har inte använt sen dess, hålet är stort som ditt och jag har fått en bristning från hålet upp på magen... Ser skitfult ut tyvärr!

• Madelen b

Min piercing är precis som innan graviditeten! Tror detta beror på hur den är satt från första början och hur ens Nalen ser ut, min är super djup;)

• Anonym (Lilla jag)

exakt så som din bild ser min navel piercing också ut! Nu är det åtta år sen jag fick barn och naveln är fortfarande "förstörd" men gubben älskar mig ändå! Du vänjer dig! Trösta dig med att du inte är ensam!

• Vickan I

Min blev också förstörd. Satte aldrig tillbaka den efter första barnet. Är så olika, men skulle inte räkna med att det blir som innan igen tyvärr. Huden är töjd.

• yanni

Vet att när man har navel percing och går upp mycket i vikt på kort tid så kan kroppen stöta ut per ingen så att de blir som på din bild vill man ändå ha perrong så kan man göra ett nytt hål under de gamla hålet efter att de blivit ärrbildning av förra hålet, ärret gör att percingen sitter hårdare fast (dock inga garantier) jag gjorde om min och den stöttes ut igen efter ett år och det gjorde fruktansvärt ont att göra under ärret då de måste gräva djupare för att komma in under ärret.

Blir också ett större ärr om man inte heller kan ha den andra.

Hade haft min första i nästan två år innan kroppen stötte bort den.

• yanni

Vet att när man har navel percing och går upp mycket i vikt på kort tid så kan kroppen stöta ut per ingen så att de blir som på din bild vill man ändå ha perrong så kan man göra ett nytt hål under de gamla hålet efter att de blivit ärrbildning av förra hålet, ärret gör att percingen sitter hårdare fast (dock inga garantier) jag gjorde om min och den stöttes ut igen efter ett år och det gjorde fruktansvärt ont att göra under ärret då de måste gräva djupare för att komma in under ärret.

Blir också ett större ärr om man inte heller kan ha den andra.

Hade haft min första i nästan två år innan kroppen stötte bort den.

Svar på tråden Min navelpiercing är inte som innan graviditeten =( Bild