• VIDE MI

Strumpbyxor som ser ut som naturliga ben som är solbrända

Jag undrar om någon känner till vart man kan finna bra och snygga naturtrogna strumpbyxor som ser ut som bara ben. Jag har letat på lindex och lite varstans men jag finner inga dom ser naturtrogna ut. Man har ju lixom inte naturligt glänsande ben osv...

• Svar på tråden Strumpbyxor som ser ut som naturliga ben som är solbrända
  • honungmannen

Skitsnyggt, tror dom heter "tan" Köp stay-ups om dom har i den färgen. Du tycker det e snyggt o ngn i din närhet tycker säkert att det e läckert..

VIDE MI skrev 2014-05-27 21:26:36 följande:
    Jag undrar om någon känner till vart man kan finna bra och snygga naturtrogna strumpbyxor som ser ut som bara ben. Jag har letat på lindex och lite varstans men jag finner inga dom ser naturtrogna ut. Man har ju lixom inte naturligt glänsande ben osv...

• honungmannen

Näe, men undrar ändå om inte lindex/twilfit har, annars blir det Vanjas i sturegallrian... Men du, checka upp den här sidan kom jag på, sfq.se.... Lovar du att köpa stay-ups?

VIDE MI skrev 2014-05-27 21:57:28 följande:
    Tack snälla!

• honungmannen

Jag menade Aja's underkläder i Sturegallrian. Tror nog att dom finns på dom vanliga butikerna, lättare nu när du vet vad dom heter..

honungmannen skrev 2014-05-27 22:20:06 följande:
    Näe, men undrar ändå om inte lindex/twilfit har, annars blir det Vanjas i sturegallrian... Men du, checka upp den här sidan kom jag på, sfq.se.... Lovar du att köpa stay-ups?

• mimmi006

Ehhhh... Tan är ju en färg och inget märke? Och stay- ups är väldigt oskönt *haha*. Hur ofta använder du det Honungmannen? De klibbar fast på låren och korvar sig. Tan är en snygg färg, men rådet är att du satsar på ett par dyrare strumpbyxor ex. DIM och att du tar en tunn strumpa utan synlig söm vid tån. Det brukar finnas T.ex. på Åhléns

• honungmannen
    mimmi006 skrev 2014-05-27 22:56:44 följande:
    Ehhhh... Tan är ju en färg och inget märke? Och stay- ups är väldigt oskönt *haha*. Hur ofta använder du det Honungmannen? De klibbar fast på låren och korvar sig. Tan är en snygg färg, men rådet är att du satsar på ett par dyrare strumpbyxor ex. DIM och att du tar en tunn strumpa utan synlig söm vid tån. Det brukar finnas T.ex. på Åhléns

Svar på tråden Strumpbyxor som ser ut som naturliga ben som är solbrända