Jag har en såkallad kk-realtion med min arbetskollega.
Hej på er! Jag vill dela med mig av detta... Pågrund av min j*vla dubbelmoral! Och för att ingen annan vågar vara ärlig om detta. Så tycker att sådana som mig behöver ha något att läsa för att inte känna sig ensamma. Jag lever i ett sambo förhållande med min kille, jag är tjej , 20 år. (Ett extremt sexbehov!) Min sambo och jag har vart ihop i 4 år och sexlivet går ju upp och ner som det gör i livet.... Och nu har jag inte haft sex med min sambo på 4 månader pga hans antidepresiva mediciner, som tar bort all sexlust hos honom. Jag har påtalat detta i stortsätt varenda dag att jag vill ha sex och jag behöver det för att ''kunna'' vara en glad och tillfreds flickvän.. Vi har aldrig haft några otrohet affärer under dessa 4 år .... Vad jag vet!!!! Inte från min sida iallafall... MEN! Nu kommer vi till saken. Jag har haft sådan j*vla ångest och frustration under dessa månader utan verken sex eller vidrörning. Jag har låst in mig på toan o onanerat varje morgon innan jobbet och kväll innan läggdags. Jag får fullkomligt panik.. Och så är det den där as snygga/super trevliga arbetskollegan va...ja... Precis den där som man bara ler så fort man ser... Vi började med att från första dagen jag gick in på jobbet , pratade massor, kom super bra överens! Och några månader senare så känns de verkligen som man har hittat en kompis för livet :)! - dock! Så förbjuder min sambo mig att prata med honom, han har helt plötsligt (min sambo), börjat kontrollera mig, mistänka mig och vara svartsjuk.... Helt plötsligt , vi har aldrig vart svartsjuka eller någonsin förbjudit varandra från något... Och ja.. Något triggades igång inom mig, och nu är vi här... Jag har en kk-relation med min arbetskollega, jag är helt tokig i hans kropp, och *** ... Men vi håller det på det planet, och det bestämde vi från början, att inga känslor ska komma imellan, bara sex... Jag är där tidigt på morgonarna innan han börja jobba, och sedan ses vi på jobbet (då jag alltid börjar senare. Och de har funkat utan problem, vi snackar som vanligt om allt och sådär. Sexet är bara för behovets skull. Jag älskar min sambo, men jag hatar honom då han kontrollerar hela mitt liv... Är de någon mer än jag som ärligt vill prata om detta?? Skulle kännas skönt att skriva av sig!