• Anonym (Sex)

Jag har en såkallad kk-realtion med min arbetskollega.

Hej på er! Jag vill dela med mig av detta... Pågrund av min j*vla dubbelmoral! Och för att ingen annan vågar vara ärlig om detta. Så tycker att sådana som mig behöver ha något att läsa för att inte känna sig ensamma. Jag lever i ett sambo förhållande med min kille, jag är tjej , 20 år. (Ett extremt sexbehov!) Min sambo och jag har vart ihop i 4 år och sexlivet går ju upp och ner som det gör i livet.... Och nu har jag inte haft sex med min sambo på 4 månader pga hans antidepresiva mediciner, som tar bort all sexlust hos honom. Jag har påtalat detta i stortsätt varenda dag att jag vill ha sex och jag behöver det för att ''kunna'' vara en glad och tillfreds flickvän.. Vi har aldrig haft några otrohet affärer under dessa 4 år .... Vad jag vet!!!! Inte från min sida iallafall... MEN! Nu kommer vi till saken. Jag har haft sådan j*vla ångest och frustration under dessa månader utan verken sex eller vidrörning. Jag har låst in mig på toan o onanerat varje morgon innan jobbet och kväll innan läggdags. Jag får fullkomligt panik.. Och så är det den där as snygga/super trevliga arbetskollegan va...ja... Precis den där som man bara ler så fort man ser... Vi började med att från första dagen jag gick in på jobbet , pratade massor, kom super bra överens! Och några månader senare så känns de verkligen som man har hittat en kompis för livet :)! - dock! Så förbjuder min sambo mig att prata med honom, han har helt plötsligt (min sambo), börjat kontrollera mig, mistänka mig och vara svartsjuk.... Helt plötsligt , vi har aldrig vart svartsjuka eller någonsin förbjudit varandra från något... Och ja.. Något triggades igång inom mig, och nu är vi här... Jag har en kk-relation med min arbetskollega, jag är helt tokig i hans kropp, och *** ... Men vi håller det på det planet, och det bestämde vi från början, att inga känslor ska komma imellan, bara sex... Jag är där tidigt på morgonarna innan han börja jobba, och sedan ses vi på jobbet (då jag alltid börjar senare. Och de har funkat utan problem, vi snackar som vanligt om allt och sådär. Sexet är bara för behovets skull. Jag älskar min sambo, men jag hatar honom då han kontrollerar hela mitt liv... Är de någon mer än jag som ärligt vill prata om detta?? Skulle kännas skönt att skriva av sig!

• Svar på tråden Jag har en såkallad kk-realtion med min arbetskollega.
  • Ronga

Hjälp din pojkvän att må bättre så att hans sexlust också kommer tillbaka, istället för att enbart fokusera på din egna njutning. Om du gick på antidepressiva och inte hade någon lust till sex, även om du vill ha sex, vad skulle du då tycka om din sambo låg med sin arbetskollega?

Det finns alldeles för många liknande trådar och jag skriver i stort sätt alltid samma sak. 

Men du gör som du vill, förstås.

Only fear of death is coming back reincarnated
  • Anonym (Sex)
    Ronga skrev 2014-05-28 13:33:19 följande:
    Hjälp din pojkvän att må bättre så att hans sexlust också kommer tillbaka, istället för att enbart fokusera på din egna njutning. Om du gick på antidepressiva och inte hade någon lust till sex, även om du vill ha sex, vad skulle du då tycka om din sambo låg med sin arbetskollega? Det finns alldeles för många liknande trådar och jag skriver i stort sätt alltid samma sak.  Men du gör som du vill, förstås.

Vi har testat allt, och han vill inte , han har gett upp, jag får knappt röra vid han..... Jag har verkligen fokucerat på honom, men man kan ju inte strunta i sig själv??? ... Fattar inte det där med att man ska bara tänka på alla andra hela tiden. Jag gör detta för hans skull, förhållandet blir bättre, och han slipper mitt tjat om sex , som oftast varit det som han tyckt vart jobbigt... ( vi bråka alltid om att han inte ville och att han känner att jag pressar honom) så nu bestämde jag mig för detta och de finns inget känslomässigt i detta... Och hade jag inte kunnat ge min respektive de han behövde så tror jag nu( efter egen erfarenhet ) att de bara hade vart bäst för bådas skull. Men men , jagver inte ute efter nedpressning och att folk skulle dömma, utan ville prata med liksinade eller sånna som vart i samma sits. ... Varför gör de dig så upprörd? De kan vi prata om , de intresserar mig.
  • Anonym (Nyfiken)

Du far via honom på morgnarna altså? Blir det aldrig sex på jobbet? Hur länge ska detta hålla innan det kraschar på något vis? 

• Ronga
    Anonym (Sex) skrev 2014-05-28 13:44:07 följande:

Vi har testat allt, och han vill inte , han har gett upp, jag får knappt röra vid han..... Jag har verkligen fokucerat på honom, men man kan ju inte strunta i sig själv??? ... Fattar inte det där med att man ska bara tänka på alla andra hela tiden. Jag gör detta för hans skull, förhållandet blir bättre, och han slipper mitt tjat om sex , som oftast varit det som han tyckt vart jobbigt... ( vi bråka alltid om att han inte ville och att han känner att jag pressar honom) så nu bestämde jag mig för detta och de finns inget känslomässigt i detta... Och hade jag inte kunnat ge min respektive de han behövde så tror jag nu( efter egen erfarenhet ) att de bara hade vart bäst för bådas skull. Men men , jagver inte ute efter nedpressning och att folk skulle dömma, utan ville prata med liksinade eller sånna som vart i samma sits. ... Varför gör de dig så upprörd? De kan vi prata om , de intresserar mig.
    Vi alla hamnar i svackor ibland, lust till något existerar inte och man låser in sig själv i mörkret. Men är mänskligt och saker förändras. Jag kan förstå att du har dina behov, men din pojkvän kommer att må bättre och hans sexlust kommer att öka, ni är ju unga fortfarande. 
    Jag är inte upprörd, och jag ser inget i mitt tidigare inlägg som skulle antyda på det heller. 
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-05-28 13:48:13 följande:
    Du far via honom på morgnarna altså? Blir det aldrig sex på jobbet? Hur länge ska detta hålla innan det kraschar på något vis? 

Nej bara sex hemma hos honom. Nu har de blivit varje morgon , och även imorses.. Vi har bestämmt en till träff ikväll IGEN, då lusten är enorm... JAG VET INTE... jag vill samtidigt inte sluta ha sex med honom, för han är så sjukt jävla sexig och snygg ...
  • Anonym (Sex)
    Ronga skrev 2014-05-28 13:49:00 följande:
    Vi alla hamnar i svackor ibland, lust till något existerar inte och man låser in sig själv i mörkret. Men är mänskligt och saker förändras. Jag kan förstå att du har dina behov, men din pojkvän kommer att må bättre och hans sexlust kommer att öka, ni är ju unga fortfarande.  Jag är inte upprörd, och jag ser inget i mitt tidigare inlägg som skulle antyda på det heller. 

Han kan inte få tillbaka sexlusten såkänge han äter medicinen, han kan inte ens få stånd... Tro mig, jag skulle aldrig göra detta innan jag hade testat allt.. Vi har testat tillskott , men inget funkar.
  • Ronga
    Anonym (Sex) skrev 2014-05-28 13:55:05 följande:

Han kan inte få tillbaka sexlusten såkänge han äter medicinen, han kan inte ens få stånd... Tro mig, jag skulle aldrig göra detta innan jag hade testat allt.. Vi har testat tillskott , men inget funkar.
    Hade min flickvän inte haft tålamod med mig när jag befinner mig i en svacka så vet jag i alla fall att hon inte är något att ha. Och det där 'mina behov-snacket' blir faktiskt dötrist att lyssna på i längden. Vissa förslavas helt enkelt av det köttsliga behovet. 
    Hoppas det går bra för er.

Sen om din kille hade blivit helt frisk om en vecka, hade du dissat din kollega som är "skitsnygg och har en grym ***"?
  • Tumla

Hur brukar era sexakter se ut på jobbet? Håller ni till på toaletten eller på någons kontor?
    Suger du av honom? Sprutar han i din mun?
    BERÄTTA!!

• Anonym (var försiktig)
    Anonym (Sex) skrev 2014-05-28 13:29:08 följande:
    Hej på er! Jag vill dela med mig av detta... Pågrund av min j*vla dubbelmoral! Och för att ingen annan vågar vara ärlig om detta. Så tycker att sådana som mig behöver ha något att läsa för att inte känna sig ensamma. Jag lever i ett sambo förhållande med min kille, jag är tjej , 20 år. (Ett extremt sexbehov!) Min sambo och jag har vart ihop i 4 år och sexlivet går ju upp och ner som det gör i livet.... Och nu har jag inte haft sex med min sambo på 4 månader pga hans antidepresiva mediciner, som tar bort all sexlust hos honom. Jag har påtalat detta i stortsätt varenda dag att jag vill ha sex och jag behöver det för att ''kunna'' vara en glad och tillfreds flickvän.. Vi har aldrig haft några otrohet affärer under dessa 4 år .... Vad jag vet!!!! Inte från min sida iallafall... MEN! Nu kommer vi till saken. Jag har haft sådan j*vla ångest och frustration under dessa månader utan verken sex eller vidrörning. Jag har låst in mig på toan o onanerat varje morgon innan jobbet och kväll innan läggdags. Jag får fullkomligt panik.. Och så är det den där as snygga/super trevliga arbetskollegan va...ja... Precis den där som man bara ler så fort man ser... Vi började med att från första dagen jag gick in på jobbet , pratade massor, kom super bra överens! Och några månader senare så känns de verkligen som man har hittat en kompis för livet :)! - dock! Så förbjuder min sambo mig att prata med honom, han har helt plötsligt (min sambo), börjat kontrollera mig, mistänka mig och vara svartsjuk.... Helt plötsligt , vi har aldrig vart svartsjuka eller någonsin förbjudit varandra från något... Och ja.. Något triggades igång inom mig, och nu är vi här... Jag har en kk-relation med min arbetskollega, jag är helt tokig i hans kropp, och *** ... Men vi håller det på det planet, och det bestämde vi från början, att inga känslor ska komma imellan, bara sex... Jag är där tidigt på morgonarna innan han börja jobba, och sedan ses vi på jobbet (då jag alltid börjar senare. Och de har funkat utan problem, vi snackar som vanligt om allt och sådär. Sexet är bara för behovets skull. Jag älskar min sambo, men jag hatar honom då han kontrollerar hela mitt liv... Är de någon mer än jag som ärligt vill prata om detta?? Skulle kännas skönt att skriva av sig!
    Jag har inga moraliska aspekter på detta. Det är jobbigt att bli nekad sex och jag förstår att du längtar efter att bli påsatt om han nu är så bra i sängen. Och det är skönt att knulla, det tycker säkert de flesta. Du får ut kåtheten och det kan kanske bi färre gräl hemma om du slipper gå och tänka på elden i musen hela dagarna.

Men med tanke på att ni knullar så ofta och verkar ta större risker (ni ska knulla igen i kväll) får du ju räkna med att ni kan bli påkomna. Dessutom finns alltid risken att en av er eller bägge trots allt blir kära - det är lätt hänt om man har bra sex och passionen leder till förälskelse.

Fortsätt knulla men ta med i beräkningen att KK-relationen kan innebära att ditt 4-åriga förhållande spricker.
  • Anonym (Sex)
    Tumla skrev 2014-05-28 14:07:28 följande:
    Hur brukar era sexakter se ut på jobbet? Håller ni till på toaletten eller på någons kontor? Suger du av honom? Sprutar han i din mun? BERÄTTA!!

De brukar vara så att han hämtar mig 07.00 på morgonen, och vi kanske hoppar in i duschen, eller har sex först och sen kör en andra gång i duschen innan de är dags för honom att köra hem mig och åka till jobbet, sen fixar jag mig och åker till jobbet någon timme senare och vi är BARA arbetskollegor på jobbet , inget sex , bara en typ ''tack för senast''-kram och en liten blink. Sen kan de vara så attvi samåker hem till han efter jobbet och knullar och sen hem och vara go och glad :)
Svar på tråden Jag har en såkallad kk-realtion med min arbetskollega.