• ace

Är på jakt efter något lusthöjande

Hej. Jag är på jakt efter något uppiggande och lusthöjande då jag ständigt är trött och sexlusten inte infinner sig. Det tär på sambon och förhållandet. Tänkte därför be om tips på prisvärda fungerade tabletter eller liknande. Gärna beställningsvara Väldigt tacksam för svar!

• Svar på tråden Är på jakt efter något lusthöjande
  • Anonym (Cannabis)

Rök lite gräs. Gör susen för sexlivet.

• Anonym (socialt)

De må var bra för sexlivet men den sociala biten kan lätt försvinna

• Anonym (Cannabis)

Bruka med måtta och sunt förnuft för den önskade effekten man vill uppnå då, helt enkelt:)

• Anonym (socialt)

Absolut att man skall se till det sunda förnuftet men oftast kan det skapa ett beroende och kan då vara svårt att kontrollera, från en tid två gånger i veckan till dagligt bruk det går fort.

• Anonym (Suck)

Svara på TS fråga istället för att komma med barnsliga tips om knark.

Hade TS velat ha tips om olagliga substanser och råd om hur man blir en knarkare så hade TS sagt det.

Mitt tips är att gå till doktorn och kolla att det inte är något annat som spökar.

Om inte be läkaren om tips eller gå till en hälsokostbutik och fråga vad dom har. Prova dig sedan fram.

Träning brukar också funka som uppiggande.

Lycka till.

• Anonym (Cannabis)
    Anonym (Suck) skrev 2014-06-01 15:43:45 följande:
    Svara på TS fråga istället för att komma med barnsliga tips om knark.
    Hade TS velat ha tips om olagliga substanser och råd om hur man blir en knarkare så hade TS sagt det.

Mitt tips är att gå till doktorn och kolla att det inte är något annat som spökar.
    Om inte be läkaren om tips eller gå till en hälsokostbutik och fråga vad dom har. Prova dig sedan fram.
    Träning brukar också funka som uppiggande.

Lycka till.
    TS sökte efter lusthöjande substanser vilket cannabis kan fungera som så det var absolut ett svar på TS fråga. 
  • Anonym (Suck)

Förvisso, jag kan ha fel. Men TS avslutar med att det helst skall vara beställningsvara och därför tolkade jag det som att olagliga droger inte var det som efterfrågades.

Droger är dessutom en väldigt kortvarig lösning på alla problem.

Anonym (Cannabis) skrev 2014-06-02 20:20:32 följande:
    TS sökte efter lusthöjande substanser vilket cannabis kan fungera som så det var absolut ett svar på TS fråga. 

Svar på tråden Är på jakt efter något lusthöjande