• NicoleLouice

vad ger ni er man, pojkvän, sambo i alla hjärtans dag present?

JA, som rubriken säger...TIPS?

• Svar på tråden vad ger ni er man, pojkvän, sambo i alla hjärtans dag present?
  • Barn2

Inget, bara min kärlet FÖR jag tycker att det är LÖJLIGT med en sådan dag som ALLA HJÄRTANS DAG. VARFÖR? Jo, för att man ska visa sin kärlen för sin älskade VARJE DAG och inte en viss dag!

Lycka till alla andra

• sisley

Jag hade köpt en strut fylld med en massa god choklad och på utsidan av struten (som var röd) stod det "jag tycker om dig". Dessvärre hittade min dotter den i ett obevakat ögonblick och gav den generöst nog till sin pappa så nu får jag väl hitta på ngt annat. Det är så typiskt för jag brukar aldrig köpa ngt annars men i år tänkte jag överaska sambon. (Gillar inte kommersiella dagar.)

• NicoleLouice

Jo, jag håller med...min man får min kärlek också alla dagar, i allra högsta grad. Vi lever båda i nuet och ger varandra uppskattning varje dag, flera ggr om dagen. Men, jag kan tycka att ALLA HJÄRTANS DAG, är ett bra tillfälle att lyxa till tillvaron lite extra, en extra krydda. Om det bjuds upp till ngt festligt, ett event, en högtid, är jag gärna med...och ger min man ännu mer uppmärksamhet och uppskattning. Oavsett vad.

• Freiya

en massa pussar och lagar hans älsklingsrätt :) tycker iofs att det är en ganska löjlig dag.. Jag blir mycket gladare om jag får en bukett rosor på en vanlig vardag än på alla hjärtans dag. då blir det ju en överraskning :)
    men som sagt, god mat brukar ju aldrig vara fel i killens ögon!

• smurfisar

Har gjort bilden jag har här som visningsbild och lagt in en text och ramat in det. Har väldigt svårt att visa min kropp, som han älskar så jag hoppas han ska kunna se det som en speciell present inte bara ett kort.

• NicoleLouice

smurfisar: det var jättefint!

• smurfisar

Tack vad glad jag blir hoppas nu Thomas ser det som något speciellt då han vet hur svårt jag har med min kropp

• 1980 längtar

Jag kommer köpa ett litet hjärta!! Förra året så blev jag så besviken på honom och hans bemötande på Alla hjärtans dag, så min tjej Alvina får all min uppmärksamhet istället!!
    Hoppas ni alla får en trevlig dag i alla fall!!

Svar på tråden vad ger ni er man, pojkvän, sambo i alla hjärtans dag present?