Anonym (Meh) skrev 2014-05-30 20:39:10 följande:
Vi har både kärleksfläckar, chokladfläckar och knäckebrödssmul i våra sängar (vi bor på varsitt håll) på lakanen. Madrasserna är väl ganska räddade. Jag mensade igenom en gång, men lyckades gnugga bort det mesta...
Jag skulle i alla fall inte bry mig något vidare egentligen. Jag anstränger mig inte för att hålla det rent och prydligt i sängen, men jag anstränger mig inte heller för att det ska bli så äckligt som möjligt. När vi har haft sex så tänker jag på att vi ska ligga och mysa efteråt. Rinner det saft ur mig så gör det det, men jag skulle inte huka mig på sängen och medvetet krysta ut det. När myset och allt är avklarad reser jag mig så smidigt det går (för att inget ska rinna ut) och skuttar iväg till toaletten.

Nästan aamma inställning som vi har med andra ord :). Det ska vara kladdigt, varmt, svettigt och finnas kroppvätskor efter man haft sex. Det förlänger intimiteten, att somna tillsammans med indränka i varandras kroppvästkor ;). Man behöver ju snuska ner det i onödan, men rinner det ut, så rinner det ut....