• Anonym (Undrande)

Kärleksfläckar i sängen....

Har ni spermafläckar och annat på er madrass, eller hur ser den ut? Använder ni madrasskydd? Är det bra? Hur ofta tvättar ni det? Har precis köpt ny säng funderar på hur den ska hålla sig fräsch :). Har ofta och mycket sex med min man, kan bli ganska mycket fläckar fast vi har lakan självklart på bäddmadrassen.....

• Svar på tråden Kärleksfläckar i sängen....
  • Anonym (Vi då)

Vi använder handduk så det blir inga fläckar. tar den mellan benen direkt efter och han går direkt upp och tvättar av sig. Skulle VÄGRA sova på spermafläckar! Kräks

• Anonym (Kingen)

Båda min tjejer sväljer sperman så det blir inga fläckar.

• Anonym (nej)

Nej har verkligen inga spermafläckar i sängen. Använder självklart kondom så man slipper kladdet med sperman.

• Anonym (Absolut inte)

Gå upp på toa efter en stund så slipper du fläckar.

• Anonym (Fröken söt)

Vi har ett skydd under lakanet som heter hippy chick, har det kvar från bebistiden m läckande bröst. Det är bomullstyg som är vattentätt utan att prassla eller att det blir varmt. Jag blir väldigt våt och lämnar mer fläckar (stora som tallrikar...) än min man så det är jätteskönt att hålla sängen fräsch. Skyddet är bara att tvätta i maskin.

• BengtH

Kärleksfläckar i sängen Skrattande  Det vanligaste är nog dom röda fläckarna som kommer från kvinnan. Dom är svårare att tvätta bort.

• Anonym (Meh)

Vi har både kärleksfläckar, chokladfläckar och knäckebrödssmul i våra sängar (vi bor på varsitt håll) på lakanen. Madrasserna är väl ganska räddade. Jag mensade igenom en gång, men lyckades gnugga bort det mesta...

Jag skulle i alla fall inte bry mig något vidare egentligen. Jag anstränger mig inte för att hålla det rent och prydligt i sängen, men jag anstränger mig inte heller för att det ska bli så äckligt som möjligt. När vi har haft sex så tänker jag på att vi ska ligga och mysa efteråt. Rinner det saft ur mig så gör det det, men jag skulle inte huka mig på sängen och medvetet krysta ut det. När myset och allt är avklarad reser jag mig så smidigt det går (för att inget ska rinna ut) och skuttar iväg till toaletten.

• HåkanHjulhålt
    Anonym (Kingen) skrev 2014-05-30 17:53:53 följande:
    Båda min tjejer sväljer sperman så det blir inga fläckar.
    Okej det här måste redas ut...
    Syftar du på att du har två kvinnor du sätter på, en kvinna och ett barn eller två barn?

"Mina tjejer" säger man ju vanligtvis om sina döttrar.
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Meh) skrev 2014-05-30 20:39:10 följande:
    Vi har både kärleksfläckar, chokladfläckar och knäckebrödssmul i våra sängar (vi bor på varsitt håll) på lakanen. Madrasserna är väl ganska räddade. Jag mensade igenom en gång, men lyckades gnugga bort det mesta...

Jag skulle i alla fall inte bry mig något vidare egentligen. Jag anstränger mig inte för att hålla det rent och prydligt i sängen, men jag anstränger mig inte heller för att det ska bli så äckligt som möjligt. När vi har haft sex så tänker jag på att vi ska ligga och mysa efteråt. Rinner det saft ur mig så gör det det, men jag skulle inte huka mig på sängen och medvetet krysta ut det. När myset och allt är avklarad reser jag mig så smidigt det går (för att inget ska rinna ut) och skuttar iväg till toaletten. smile1.gif
    Nästan aamma inställning som vi har med andra ord :). Det ska vara kladdigt, varmt, svettigt och finnas kroppvätskor efter man haft sex. Det förlänger intimiteten, att somna tillsammans med indränka i varandras kroppvästkor ;). Man behöver ju snuska ner det i onödan, men rinner det ut, så rinner det ut....  
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Vi då) skrev 2014-05-30 17:29:18 följande:
    Vi använder handduk så det blir inga fläckar. tar den mellan benen direkt efter och han går direkt upp och tvättar av sig. Skulle VÄGRA sova på spermafläckar! Kräks
    Handduk under låter sterilt, det har man ju när man har spädbarn....
  • Anonym (Kingen)
    HåkanHjulhålt skrev 2014-05-30 20:40:58 följande:
    Okej det här måste redas ut...

Syftar du på att du har två kvinnor du sätter på, en kvinna och ett barn eller två barn?

"Mina tjejer" säger man ju vanligtvis om sina döttrar.

Jaså du blev orolig där? Var inte det. Och ställ inte upp på nyval, är du snäll, vi ha inte glömt.
  • HåkanHjulhålt
    Anonym (Kingen) skrev 2014-05-30 23:53:07 följande:

Jaså du blev orolig där? Var inte det. Och ställ inte upp på nyval, är du snäll, vi ha inte glömt.
    Detta samhälle hade jag kunna ställt till rätta med om ni bara gett mig chansen!
  • Be Ja

Frun kladdar ner mer än mig. Hennes "safter" gör mer fläckar än vad jag åstadkommer. Hennes fontänorgasmer kan lämna fläckar ibland, speciellt vid ÄL. Vi glömmer liksom för det mesta å skydda lakanet och madrassen. Någon gång har vi försökt med handduk men dessa gånger har det blivit små mängder kroppsvätskor, kan hända att handduken gör det "osexigt" och låser det sköna.

• Anonym (Kingen)
    HåkanHjulhålt skrev 2014-05-30 23:56:59 följande:
    Detta samhälle hade jag kunna ställt till rätta med om ni bara gett mig chansen!

Tror du får och ska nöja dig med att regera på flashback.
  • HåkanHjulhålt
    Anonym (Kingen) skrev 2014-05-31 21:59:30 följande:

Tror du får och ska nöja dig med att regera på flashback.
    Tror du får och ska nöja dig med att reagera på flashback.
  • Anonym (Undrande)

Vi har madrasskydd från IKEA som som vi tvättar i maskin varannan gång vi byter lakan i sängen. Då kan vi lämna oss efter så mycket kroppvätskor och sperma som vi vill :). Dessutom jag (tjejen) det är mysigt att somna på fläcken.....

• Anonym (Man)
    BengtH skrev 2014-05-30 20:34:14 följande:
    Kärleksfläckar i sängen Skrattande  Det vanligaste är nog dom röda fläckarna som kommer från kvinnan. Dom är svårare att tvätta bort.

De röda fläckarna som kommer på bröllopsnatten är väl de ultimata kärleksfläckarna, men det är inte så vanliga numera.
  • Anonym (Tobb spermafläck)
    Anonym (Undrande) skrev 2014-05-30 17:25:35 följande:
    Har ni spermafläckar och annat på er madrass, eller hur ser den ut? Använder ni madrasskydd? Är det bra? Hur ofta tvättar ni det? Har precis köpt ny säng funderar på hur den ska hålla sig fräsch :). Har ofta och mycket sex med min man, kan bli ganska mycket fläckar fast vi har lakan självklart på bäddmadrassen.....
    En säng ska ha spermafläckar...............
Svar på tråden Kärleksfläckar i sängen....