• SupersurasunkSara

Guide till att förstå kvinnor. Fyll på fler tips

Män brukar ofta säga att de inte förstår kvinnor så  här kan kvinnor fylla på allteftersom så kanske det underlätar för männen Män med tips får givetvis också skriva.

1) Kvinnor vill ha ärlighet. En sanning med modifikation. Frågar hon om du varit otrogen, hur mycket bilen kostade eller liknande så vill hon att du är ärlig. Även om du vet att du kommer att få skäll.

Frågar hon om en viss kvinna har snyggare bröst/häck/kropp/ansikte osv än hon är svaret alltid nej, oavsett vad du verkligen tycker.

• Svar på tråden Guide till att förstå kvinnor. Fyll på fler tips
  • Ful Anka

Väjl en snäll kvinna. Undvik status jägare.

This is my life and I don't care
  • sextiotalist

Vaddå förstå, den man som inte är tankeläsare (givetvis inte alla tankar, utan endast de tankar som kvinnan tillåter mannen läsa) ska inte ha en kvinna, så enkelt är det Flört

• Arbetsvegan

Sitt när du kissar!

• Daniel12

Stämmer nog att kvinnor vill ha ärlighet, men då ska man baskemej kunna begära samma sak av dem!

När en kvinna blir bitter och gnällig är det ett ganska säkert tecken på att förhållandet är på upphällningen och att hon snart kommer att lämna dig.

När en kvinna säger "Jag älskar dig" och det verkar ansträngt och påtvingat, då är hon på väg att lämna dig.

• SupersurasunkSara
    Daniel12 skrev 2014-05-30 19:04:56 följande:
    Stämmer nog att kvinnor vill ha ärlighet, men då ska man baskemej kunna begära samma sak av dem!

När en kvinna blir bitter och gnällig är det ett ganska säkert tecken på att förhållandet är på upphällningen och att hon snart kommer att lämna dig.

När en kvinna säger "Jag älskar dig" och det verkar ansträngt och påtvingat, då är hon på väg att lämna dig.
    Nja, jag kan vara rätt gnällig emellanåt men har inga som helst planer på att lämna min man
  • HåkanHjulhålt

När en kvinna frågar om du varit otrogen, då är det en dålig kvinna. Lämna henne genast.

• Kors

Jag tycker frågeställningen är lika relevant som "hur förstår man en Ica-kassör(ska)"?.

• nanneN

Om en kvinna säger "du får göra precis som du vill" så betyder det att gör du inte exakt det *jag* vill att du ska göra nu så är du körd!

Om en kvinna svarar "nej" på frågan "är det något som är fel?", så är precis allt helt åt helvete.

Om en kvinna säger "ska vi måla om huset?" och sedan följer upp med "rött eller gult?" innan du hunnit svara så pratar hon troligtvis inte längre om färgen på huset. På dom tio hundradelar av en sekund som du tvekade har hon redan bytt ämne i huvudet. Elva gånger.

• SupersurasunkSara
    nanneN skrev 2014-05-30 20:54:52 följande:
    Om en kvinna säger "du får göra precis som du vill" så betyder det att gör du inte exakt det *jag* vill att du ska göra nu så är du körd!

Om en kvinna svarar "nej" på frågan "är det något som är fel?", så är precis allt helt åt helvete.

Om en kvinna säger "ska vi måla om huset?" och sedan följer upp med "rött eller gult?" innan du hunnit svara så pratar hon troligtvis inte längre om färgen på huset. På dom tio hundradelar av en sekund som du tvekade har hon redan bytt ämne i huvudet. Elva gånger.
    Hahahahahahahahaha, sant
  • Kors
    nanneN skrev 2014-05-30 20:54:52 följande:
    Om en kvinna säger "du får göra precis som du vill" så betyder det att gör du inte exakt det *jag* vill att du ska göra nu så är du körd! Om en kvinna svarar "nej" på frågan "är det något som är fel?", så är precis allt helt åt helvete. Om en kvinna säger "ska vi måla om huset?" och sedan följer upp med "rött eller gult?" innan du hunnit svara så pratar hon troligtvis inte längre om färgen på huset. På dom tio hundradelar av en sekund som du tvekade har hon redan bytt ämne i huvudet. Elva gånger.

Menar du att kvinnor ljuger? Eller är störda?
Svar på tråden Guide till att förstå kvinnor. Fyll på fler tips