• Borkason

Kåt på kompis?

Jag har en tjejkompis som jag känner mig sexuellt attraherad av. Vi har blivit rätt så bra kompisar det senaste halvåret och vi har pratat om det mesta, inkl relationer och sex. 
    Det är inte så att jag vill få henne i säng direkt, utan främst bekänna att jag är kåt på henne. Men som alla som är över femton vet så är det en rejäl skiljegräns som ofta förändrar en vänskap oåterkalleligt.

Har någon här varit kåt på en kompis och berättat det? Vad blev följden? Ångrar ni det idag?

/B

• Svar på tråden Kåt på kompis?
  • carlf

ofta slutar det med att man ligger o sen ebbar bekantskapen ut o man mister en kompis. 
     när du känner att du är kär i din kompis så tycker jag du kan ta upp det hela men inte tidigare. 

• Borkason
    carlf skrev 2014-05-31 09:31:38 följande:
    ofta slutar det med att man ligger o sen ebbar bekantskapen ut o man mister en kompis. 
     när du känner att du är kär i din kompis så tycker jag du kan ta upp det hela men inte tidigare. 
    Det har inte funkat så bra för dig att bekänna sånt, förstår jag?
  • carlf
    Borkason skrev 2014-05-31 22:35:31 följande:
    Det har inte funkat så bra för dig att bekänna sånt, förstår jag?
    Nej, har mist två riktigt bra kompisar så. eller ja, man kan säga glidit ifrån varandra. 
  • Borkason
    carlf skrev 2014-05-31 22:37:56 följande:
    Nej, har mist två riktigt bra kompisar så. eller ja, man kan säga glidit ifrån varandra. 
    Fast då undrar jag, låg du med dem, eller bekände du bara att du tyckte de var sexuellt attraktiva?
  • Borkason

Ingen fler med erfarenhet av detta?

• carlf
    Borkason skrev 2014-06-01 09:14:01 följande:
    Fast då undrar jag, låg du med dem, eller bekände du bara att du tyckte de var sexuellt attraktiva?
    Vi hamnade i säng o det var bra. Men när en visar känslor för mer o den andra vill gå vidare, det tor på förhållandet som kompis. Tror oftast om två kompisar ligger med varandra är det för den ena redan har känslor för den andra, då är det nog bättre att prata o lyfta upp känslorna till ytan. 
Svar på tråden Kåt på kompis?