fortfarande ont o tanden trots tandläkarbesök!! :(
Igår fick jag göra ett akut besök och spola rent runt min visdomstand. Det kändes som en infektion för det bultade och bankade hela natten så jag inte fick en blund. Spolning gick bra och jag fick bakteriedödande medel.
Jag sköljer med detta och borstar under tandköttet med detta medel, men tycker det bultar och bankar ändå. Klarar mig inte utan Alvedon 1000mg och tar gärna xylocain med. Ändå bultar det långt inne under tandköttet. Känns fortfarande infekterat trots att jag inte alls har lika ont som innan.
Hade samma problem förra året men fick då antibiotika och allt gick över snabbt.
Är det vanligt att det tar några dagar? Tänkte ringa på måndag om det inte blivit bättre. Det tråkiga är att jag betalade närmare 800 för detta besöket - måste jag betala ytterligare så här mycket för en ny spolning? Känner mig för fattig för det :( :( Att dra ut den skulle kosta 3000 kronor sa dem och det har jag inga pengar till förrän nästa månad eller månaden därpå :(
Någon som vet? :/ Hoppas bara det går över i helgen så jag slipper ringa på måndag!