• Honungsmelon

    Hjäääälp blir galen

    Hej! Jag är en tjej från Mellanöstern som " dejtat " en Östeuropeisk kille ett tag. Det började med att vi sågs i tunnelbanan och ja " förälskelse " redan vid första ögonkastet. Vi bor på samma ort. Det började med att vi brukade spana in varandra och små le. En gång gick han efter mig för att prata men jag fegade ur och liksom " sprang " därifrån så att säga, sen sågs vi inte på ett tag och självklart försökte jag passa de tider jag hade sett honom på tunnelbanan förut, tills jag fick syn på honom igen. Men då vågade jag inte prata med honom heller, senare samma dag skrev jag in mig på gymmet i närheten av oss och då fick jag syn på honom! Han gick där. Båda var nog lika överraskad över att se varandra. Han hälsade och gick förbi. Några dagar senare sågs vi igen på gymmet och då kom Han för att hjälpa mig med tyngderna, och vi började att prata. Han frågade om jag ville ha sällskap hem så vi promenerade hem tillsammans. Och ja vi träffades igen samma dag och tog en promenad igen. Sen träffades vi igen dagen efter .. Jag gjorde nåt dumt. Nämligen att hångla med honom. När jag frågade efter hans fb sa han då att han har flickvän och vill inte såra mig osv. Dum som jag är accepterade jag eftersom han kommer ändå åka till hemlandet då han är här endast pga studierna och flickvännen bor där. Vi har träffats ett antal gånger och en gång hade vi nästan samlag hos honom. Han är ju så snygg att det är nästan helt omöjligt att motstå honom. ( Han är ju super snygg, det har hänt flera gånger att jag har sett på tunnelbanan hur tjejer suttit och spanat in honom och viskat till varandra om hur het han är. ) Han skriver till mig hela tiden att han saknar mig och vill träffas, ibland kan han komma till min port endast för en kyss. Jag frågade varför han är otrogen mot hans flickvän då sa han b.la att han är ung och borde kanske inte vara i ett så seriöst förhållande att han önska att han hade träffat henne senare i livet men då sa han att något inte stämmer i förhållandet och han vet inte riktigt vad. Vi pratade en del om att det här blir ett minne då sa han att jag ska va mormor/farmor till hans framtida barnbarn där vi berättar hur vi träffats osv. Men han är så rädd att hans flickvän ska få reda på detta. Han skippar att se vännerna för att umgås med mig. Jag kan inte alltid gå ut när och hur jag vill. Så så fort jag får tillfälle följer han med mig på en gång för att ses även om det endast gäller för 5 min. Sen säger han hur vacker jag är och hur han sett killar spana in mig. Jag sa att när han återvänder kommer han inte att sakna mig, då sa han " the problem is.. That I will".. Snälla vad vill han? Vad ska jag göra? Jag känner mig äcklig för att ha hjälpt honom till att vara otrogen mot hans flickvän men ändå kan jag inte rå för att jag inte kan motstå honom.. Vi klickar så bra tillsammans fastän det finns vissa sidor hos honom jag inte riktigt gillar oavsett vem det än är..

  • Svar på tråden Hjäääälp blir galen
  • Girl123

    Förlåt. Men hade jag varit i dina skor hade jag inte lagt 5 minuter till på honom.

    1. Tror du på fullaste allvar att det bara är dig han säger så till?

    2. Vem säger att han inte skulle såra dig i framtiden?

    Jag hade lagt ner omedelbart innan du får ännu mer känslor och hamnar i en jobbigare sits.

  • Anonym (Babat)

    Jaa verkligen.. Hah..


    ManiLund skrev 2014-06-01 07:14:08 följande:
    Hans tjej i östeuropa måste verkligen vara nåt speciellt.

  • Honungsmelon

    Joo helt rätt men jag vet inte, känner mig bara så dum..


    Girl123 skrev 2014-06-01 00:44:13 följande:
    Förlåt. Men hade jag varit i dina skor hade jag inte lagt 5 minuter till på honom. 1. Tror du på fullaste allvar att det bara är dig han säger så till? 2. Vem säger att han inte skulle såra dig i framtiden? Jag hade lagt ner omedelbart innan du får ännu mer känslor och hamnar i en jobbigare sits.

  • Fool
    Honungsmelon skrev 2014-06-01 19:38:35 följande:
    Joo helt rätt men jag vet inte, känner mig bara så dum..
    Alla kan göra fel ibland , dock är det väl bra om man lär sig av sina mistag och undviker att göra om dem.
    Se det för vad det är , du drog en nitlott , din magkänsla sa ifrån , bra , lyssna på den , dumpa och gå vidare och undvik upptagna män i framtiden
  • Honungsmelon

    Ja måste nog göra så. Har aldrig tidigare i mitt liv tittat åt en upptagen killes håll och hatar människor som söker sig till dem som är i ett förjållande redan.. Varför jag hamnade i denna sits vet jag inte.. Har undervikt honom i flera dagar nu och ska göra det helt, han åker hem snart trots allt vilket är ganska skönt.


    Fool skrev 2014-06-01 19:47:51 följande:
    Alla kan göra fel ibland , dock är det väl bra om man lär sig av sina mistag och undviker att göra om dem. Se det för vad det är , du drog en nitlott , din magkänsla sa ifrån , bra , lyssna på den , dumpa och gå vidare och undvik upptagna män i framtiden

  • Anonym (Oseriös)

    Han är säkert Attraherad av dig men om han har flickvän och inte tönker bo i Sverige finns det ingen anledning lägga tid på honom

Svar på tråden Hjäääälp blir galen