• Anonym (Maja)

Missfall-liknande klump vid mens

Hej, jag hade helst googlat det här men jag har ingen aning om hur jag borde skriva för att det ska komma upp resultat som jag letar efter.

Idag började mensen, men det kom ut en hudfärgad/slemhinnefärgad klump (samma färg som tidiga missfall kan ha), en ganska rejäl klump, den såg till och med ut att ha blodådror, men jag kunde liksom dra isär den, den var seg men alltså inte helt fast... Nu undrar jag vad fasen det kan ha varit? Kan en del av livmodern ha lossnat och tagit sig ut? Är det flytningar och blod som på något vis format en sådan sak?

Klumpar är inget nytt för mig, jag har alltid blodklumpar under mens, svartröda sådana, men det här var första gången jag har sett något sånt här. Finns inte en chans att jag var gravid.

Några idéer? 

• Svar på tråden Missfall-liknande klump vid mens
  • Anonym (Maja)

puffar

• Anonym (Ägg)

Mest troligt en bit slemhinna då det är den som stöta ut vid mens!

• Anonym (Maja)
    Anonym (Ägg) skrev 2014-06-01 09:07:58 följande:
    Mest troligt en bit slemhinna då det är den som stöta ut vid mens!
    Tack för ditt svar! Har aldrig varit med om att det sett ut så förut, så jag tyckte det var konstigt, men då är det väl som det ska vara då :)
  • Anonym (Ägg)
    Anonym (Maja) skrev 2014-06-01 09:33:16 följande:
    Tack för ditt svar! Har aldrig varit med om att det sett ut så förut, så jag tyckte det var konstigt, men då är det väl som det ska vara då :)
    Man brukar kanske inte inspektera mensblod/klumpar så himla noga alltid
  • Anonym (Maja)
    Anonym (Ägg) skrev 2014-06-01 09:45:41 följande:
    Man brukar kanske inte inspektera mensblod/klumpar så himla noga alltid smile5.gif
    Haha, nej det tillhör väl inte det normala :) 
Svar på tråden Missfall-liknande klump vid mens