• cajjulin

Gillar han mig?

Hej!

Jag har träffat en kille i nästan 3 månader snart.. och vi har träffats hemma mestadels men även hittat på saker.. Jag frågade honom om han ville ta hand om min katt nu under helgen och det ville han, och i samband som jag lämnade min katt så var min syster och min kompis med och han följde med oss och åt på resturang och var med oss hela kvällen sen sov jag hos honom... men det jag ville komma till är om ni tror han gillar mig eller vill va kk? Jag skrev ett sms till han igår kväll sent där jag skrev "tycker om dig" men han har inte svarat på det än.. visserligen är han väldigt seg på att svara på sms men jag börjar bli otålig nu..

• Svar på tråden Gillar han mig?
  • anoonyym123

ta det lugnt. hade det bara varit "kk" han var ute efter skulle han ej passa din katt och träffa din syster o så.killar orkar inte anstränga sig så mycket bara för en kk;)

• cajjulin
    anoonyym123 skrev 2014-06-01 22:37:35 följande:
    ta det lugnt. hade det bara varit "kk" han var ute efter skulle han ej passa din katt och träffa din syster o så.killar orkar inte anstränga sig så mycket bara för en kk;)
    okej! är du säker på det? men försöker han spela svår? för han brukar ta en dag elr flera timmar på sig att svara på mina sms ?
  • Arcnice
    cajjulin skrev 2014-06-01 22:46:27 följande:
    okej! är du säker på det? men försöker han spela svår? för han brukar ta en dag elr flera timmar på sig att svara på mina sms ?
    Han är kanske som jag och bär inte alltid telefonen med sig.
  • cajjulin
    Arcnice skrev 2014-06-01 22:49:52 följande:
    Han är kanske som jag och bär inte alltid telefonen med sig.
    NEj iofs men känns som han borde svara fort på ett sånt sms ?
  • Arcnice
    cajjulin skrev 2014-06-01 23:01:33 följande:
    NEj iofs men känns som han borde svara fort på ett sånt sms ?
    Om har sett det kanske, men har man inte telefonen med sig eller tittar på den särskilt ofta kan det ju ta tid. 

Han har kanske inte varit hemma idag och glömde telefonen hemma och glömde svara på meddelandet innan han åkte.

Som det skrevs i ett tidigare inlägg så skulle han nog inte vara kattvakt och träffa din syster om han inte är intresserad. Läs inte in för mycket i ett uteblivet sms.
  • anoonyym123
    cajjulin skrev 2014-06-01 22:46:27 följande:
    kan vara att han spelar svår.....och vissa killar funkar så att är det tjejen som säger tidigt OCH först att man är intresserad så blir de förvirrade även om de är intresserade också...jag tycker att du ska låtsas som om du ej skrivit det där smset och skriv idag typ "vad gör du?" och se om han svarar då.... 

ps. jag brukar vara aaaasseg på att svara på sms, och det är inte för att jag inte vill utan det brukar ha olika anledningar.... en kompis till mig svarar också jättesegt.en gång tog det 2 v. för honom att svara på ett enkelt sms!
  • cajjulin
    Arcnice skrev 2014-06-01 23:06:56 följande:
    Om har sett det kanske, men har man inte telefonen med sig eller tittar på den särskilt ofta kan det ju ta tid. 

Han har kanske inte varit hemma idag och glömde telefonen hemma och glömde svara på meddelandet innan han åkte.

Som det skrevs i ett tidigare inlägg så skulle han nog inte vara kattvakt och träffa din syster om han inte är intresserad. Läs inte in för mycket i ett uteblivet sms.
    okej, jo iofs! men jag har ju sett att han varit online på facebook. osv.. men jag har redan nämt för honom att han är så seg på att svara på sms och då svarade han jag har haft fullt upp.. han är snickare men renoverar hela sin lägenhet på fritiden med.. nej det är klart, men finns det några speciella tecken som visar på att en kille är intresserad ? 
  • cajjulin
    anoonyym123 skrev 2014-06-01 23:07:26 följande:
    kan vara att han spelar svår.....och vissa killar funkar så att är det tjejen som säger tidigt OCH först att man är intresserad så blir de förvirrade även om de är intresserade också...jag tycker att du ska låtsas som om du ej skrivit det där smset och skriv idag typ "vad gör du?" och se om han svarar då.... 

ps. jag brukar vara aaaasseg på att svara på sms, och det är inte för att jag inte vill utan det brukar ha olika anledningar.... en kompis till mig svarar också jättesegt.en gång tog det 2 v. för honom att svara på ett enkelt sms!
    jojo det är klart, ja jo jag väntar tills imon och ser om han svarat på smset då.. känns lagom pinsamt om han inte skulle svara på det liksom. Jo jag har frågat honom innan varför han är så seg på att svara på sms då har han svarat att han har haft fullt upp och så förklarar han jämt vad han har gjort ? haha ah det är svårt det här när man gillar en kille.
  • cajjulin
    cajjulin skrev 2014-06-01 23:18:33 följande:
    okej, jo iofs! men jag har ju sett att han varit online på facebook. osv.. men jag har redan nämt för honom att han är så seg på att svara på sms och då svarade han jag har haft fullt upp.. han är snickare men renoverar hela sin lägenhet på fritiden med.. nej det är klart, men finns det några speciella tecken som visar på att en kille är intresserad ? 
    Han svarade Tycker om dig med:p , vad tycker du jag ska skriva nu vill veta vart vi står liksom ?=)
  • anoonyym123

Sånt är bättre att snacka om face2face :) så fråga om han vill träffas , och tänk inte innan på vad ni ska prata om. Det hela kommer automatiskt när man väl träffats :)

cajjulin skrev 2014-06-02 12:53:02 följande:
    Han svarade Tycker om dig med:p , vad tycker du jag ska skriva nu vill veta vart vi står liksom ?=)

• cajjulin
    anoonyym123 skrev 2014-06-02 15:56:13 följande:
    Det verkar som att han är lätt intresserad iaf! Go for it girl;)
    jag skrev ett sms istället typ att jag verkligen gillade honom och gillar att umgås med han och undrade bvad han kände? Jo iofs haha fast jag har inte fått något svar än.. han bor i den staden jag pluggar i och jag kommer inte vara där på nästan hela sommaren..
  • anoonyym123

jag kan trösta dig med att jag är intresserad av en mycket komplicerad kille som jag inte fattar någonting av haha han är faktiskt den första killen jag inte kan "läsa av". :P

• cajjulin
    anoonyym123 skrev 2014-06-02 22:15:34 följande:
    jag kan trösta dig med att jag är intresserad av en mycket komplicerad kille som jag inte fattar någonting av haha han är faktiskt den första killen jag inte kan "läsa av". :P
    okej :)men har ni tagit snacket än ? Ja det är så jobbigt :(
  • anoonyym123

det är så att jag spanat in honom i flera månader, men på tunnelbanan.jag har sett honom stiga på på samma station nästan varje dag i typ 8 månader, men aldrig pratat med honom.fram tills festen för en månad sen.då var jag asfull o plötsligt såg jag honom på festen!trodde att jag var för full först men sen insåg jag att det verkligen var han.sen plötsligt började vi hångla när vi dansade,utan att ha sagt ett ord till varann.det kom sen fram att vi tydligen går samma termin samma program!så vi har tydligen befunnit oss i samma föreläsningar o så utan att jag sett honom där...vi bytte nr men han hörde ej av sig så jag adda honom på facebook.sen börjadevi helt plötsligt se varandra varje dag,men det tog 2 v. för honom o säga hej!sen träffades vi en gång o tog en promenad o så..han vart trevlig men jag har ingen aning oom om han är intresserad eller ej...jag har berättat för honom om att jag spanat in honom i flera månader på tuben haha men han bara log typ o skämtade till om det sen sa han inget mer....verkligen svårt o tyda hans beteenden.han ger dubbla signaler:S

gud va mycket jag skrev haha!

och angående killen du gillar så tror jag som sagt att han är intresserad, nu när han även sagt att han tycker om dig.men han kanske bara inte är redo för ett förhållande nu innan sommaren och när han vet att ni kommer va från varandra hela sommaren....ta det lugnt så fixar det sig.låt det ta den tid det tar.

• cajjulin
    anoonyym123 skrev 2014-06-03 00:07:43 följande:
    det är så att jag spanat in honom i flera månader, men på tunnelbanan.jag har sett honom stiga på på samma station nästan varje dag i typ 8 månader, men aldrig pratat med honom.fram tills festen för en månad sen.då var jag asfull o plötsligt såg jag honom på festen!trodde att jag var för full först men sen insåg jag att det verkligen var han.sen plötsligt började vi hångla när vi dansade,utan att ha sagt ett ord till varann.det kom sen fram att vi tydligen går samma termin samma program!så vi har tydligen befunnit oss i samma föreläsningar o så utan att jag sett honom där...vi bytte nr men han hörde ej av sig så jag adda honom på facebook.sen börjadevi helt plötsligt se varandra varje dag,men det tog 2 v. för honom o säga hej!sen träffades vi en gång o tog en promenad o så..han vart trevlig men jag har ingen aning oom om han är intresserad eller ej...jag har berättat för honom om att jag spanat in honom i flera månader på tuben haha men han bara log typ o skämtade till om det sen sa han inget mer....verkligen svårt o tyda hans beteenden.han ger dubbla signaler:S

gud va mycket jag skrev haha!

och angående killen du gillar så tror jag som sagt att han är intresserad, nu när han även sagt att han tycker om dig.men han kanske bara inte är redo för ett förhållande nu innan sommaren och när han vet att ni kommer va från varandra hela sommaren....ta det lugnt så fixar det sig.låt det ta den tid det tar.
    okej vilken härlig berättelse ändå ;) hoppas att det löser sig! Jag tror din kille är intresserad men har han hört av sig något mer nu?
    Jo asså jag gick väl den hårda vägen och frågade han, typ vart han tyckte vi stod osv då svarae han att han gillade mig och gillar att hänga med mig och även tycker jag är störtskön mm.. men att ett förhållande skulle bli svårt mellan oss? haha helknepig den killen.. så jag typ spelade med och skrev att ja inte menade ett förhållande typ utan ville veta va han tyckte om mig.. och då skrev vi som vanligt igen! Men sen sket jag i att svara på hans sista sms och nu en dag senare skrev han "vad gör du blixten" typ pikar mig för jag inte svarar på hans sms.. förstår inte riktigt varför han bryr sig om det om han nu inte gillar mig på de sättet ;)
Svar på tråden Gillar han mig?