• sha

    Beemoo resesäng

    Vi har tänkt att köpa en resesäng nu inför sommaren då vi kommer fara runt en del.


    Är det någon som har Beemoos resesäng, eller vet om den är bra? Den finns till riktigt bra pris på jollyroom så det är lite lockande, men jag vill inte köpa något som är kasst!

  • Svar på tråden Beemoo resesäng
  • Calliope

    Jag har en Beemo och är supernöjd. Den är enkel att sätta upp och fälla ihop. Sonen sover jättebra i den (jag har en extra madrass i sängen). Att den dessutom är billig var ett riktigt plus. Det följde med enförvaringsbag som sängen ligger i när den inte används.

  • sha
    Calliope skrev 2014-06-03 10:40:26 följande:
    Jag har en Beemo och är supernöjd. Den är enkel att sätta upp och fälla ihop. Sonen sover jättebra i den (jag har en extra madrass i sängen). Att den dessutom är billig var ett riktigt plus. Det följde med enförvaringsbag som sängen ligger i när den inte används.
    Tack för svaret:) Behövs det en extramadrass även om bebisen bara kommer sova i sängen någon natt då och då? Alltså inte flera nätter i rad.

  • Calliope

    Nej, du behöver ingen extra madrass. Jag hade det eftersom sonen sov mycket i resesängen. Madrassen som följer med sängen är helt ok.

Svar på tråden Beemoo resesäng