• Anonym (Hot and cold)

Han är varm och kall om vartannat

Han öser kärleksförklaringar över mig, åker bort med mig på olika weekend-resor, ringer och sms:ar jättemycket för att sen bli ganska tyst och inte ens svara i telefon ibland. Han säger att han tänker gifta sig med mig och kan sen låta bli att träffa mig på flera dagar fast han vet att jag ska utomlands ett tag. Han är väldigt het för att sen vara kall. Jag vet att han är ett miffo men varför gör han så? Det är han som har jagat mig betydligt mer än jag har jagat honom. Han är alltid den första att komma med kärleksförklaringar också. Han är gammal och alltså ingen tonåring fast man kan tro det.

• Svar på tråden Han är varm och kall om vartannat
  • Anonym (Hot and cold)

puffar lite

• Anonym (m)

låter mest som en tjurgubbe Glad 

• Anonym (Hot and cold)
    Anonym (m) skrev 2014-06-02 23:17:37 följande:
    låter mest som en tjurgubbe Glad 
    Haha. Du kanske har rätt. Jag tolkar tyvärr in att hans känslor inte är så starka för mig som han påstår.
  • Maja02

Min kärlek pratar mycket om att alla relationer behöver två ingredienser: distans och närhet. I distansen kommer man närmre sig själv och utan det blir närheten till den andra snart inte längre äkta och innerlig utan forcerad och krampaktig. Bara en tanke, han kanske visst älskar dig massor, och just därför ibland behöver vara ifrån dig. Försök du också att ha din egen tid, dina vänner, dina intressen, så är det större chans att ni fortsätter älska varann.

• Anonym (Pax)

Eller så är det en form av kontroll. Att veta var han har dig, utan att egentligen mena det han säger.

• Myling

Jag tycker du ska fråga honom, jag är uppriktigt sagt nyfiken på svaret! Och sen dumpa honom naturligtvis. Man kan ju inte vara ihop med nån som inte kan bestämma sig liksom.

• Vitrysk hockeyhjälte

Miffo?     

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (Upptagen?)

I mina öron låter det som en kille som är upptagen. Eller dejtar andra? Känner du j´honom, hans vänner och familj och är helt etablerad, eller?

Svar på tråden Han är varm och kall om vartannat