• Snobben01

Rimlig lön för detta jobb inom marknadsföring?

Vilken lön är rimlig för nedan jobb inom marknadsföring?Jag är 36 år och bor i Sthlm. "marknadsföra företagets produkter till återförsäljare. kundaktiviteter, DR, egna event, genomföra tävlingar för återförsäljare, radioreklam, dagspressannonsering, sociala medier. Du skall arbeta självständigt och proaktivt driva och genomföra kampanjer samt knyta samarbeten med olika företag. I arbetet ingår även produktansvar, att arbeta med produktlivscykel, bevakning och planering av in och utfasning, att arbeta med prissättning av personbilssortiment samt en hel del konkurrentanalys. Du sätter upp mål tillsammans med försäljningschefen och levererar i enlighet med fastställd budget och årsplan." Vad säger ni. :)

• Svar på tråden Rimlig lön för detta jobb inom marknadsföring?
  • pellepelle

Nokian Däck är ju ett stort företag som verkar seriösa så du bör nog kunan kräva vettig lön om du bara har erfarenheten som de kräver. Du lär ju inte gå under 40 i alla fall. Men som sagt- allt bygger ju på din erfarenhet. (Fats å andra sidan en sådan tjänst får man ju inte utan erfarenheten som krävs, det lär ju vara andra sökande så att säga ;)

• Snobben01

Tack, det var den nivån jag tänkte oxå :) Hittade annonsen idag, ska nog slänga iväg en ansökan tror jag :)

Svar på tråden Rimlig lön för detta jobb inom marknadsföring?