• Anonym (Tjockis :))

Tatuering i svanken

Jag är överviktigt men vill gärna ha en tatuering i svanken ändå är det snyggt även fast man är lite större?
    Ni som tycker det är wt behöver inte kommentera :) 

• Svar på tråden Tatuering i svanken
    Anonym (wt) skrev 2014-06-04 12:58:27 följande:
    Japp, trashigt:)
    Som sagt du behövde inte kommentera :)

• Anonym (Eh)
    Anonym (Tjockis :)) skrev 2014-06-04 13:01:06 följande:

Finns det någon som inte tycker det är trashigt? Det finns en anledning till att den typen av tatuering kallas "tramp stamp" på engelska.
  • Ann Cistrus

Personligen tycker jag ofta att tatueringar är fint om det är fint gjort och klädsamt placerat, sen spelar det mindre roll vad den som har den/dem har för kroppstyp. 

If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Palestrina
    Om man gillar svanktatueringar, varför skulle det inte vara lika snyggt på en tjock kropp som på en smal kropp?
  • Anonym (wt)
    Anonym (Tjockis :)) skrev 2014-06-04 13:01:06 följande:

Nej, behövde jag inte. Men du visste ju redan att det är trashigt, eftersom du nämnde det i trådstarten. Tänkte bara visa att det inte bara är du själv som tycker det. FL är till för alla som du vet. Du kan inte styra vilka som kommenterar i tråden.
    Palestrina skrev 2014-06-04 13:03:02 följande:
    Om man gillar svanktatueringar, varför skulle det inte vara lika snyggt på en tjock kropp som på en smal kropp?
    För oftast är det skitsmala som har det
    Anonym (wt) skrev 2014-06-04 13:05:27 följande:
    Nej, behövde jag inte. Men du visste ju redan att det är trashigt, eftersom du nämnde det i trådstarten. Tänkte bara visa att det inte bara är du själv som tycker det. FL är till för alla som du vet. Du kan inte styra vilka som kommenterar i tråden.

Ja jag är en stolt WT så jag skiter i vad du tycker ville bara höra vad andra tyckte som tycker det är snyggt med svankt tatueringar men såklart ska moral kärringar kommentera :)
  • Stårschan
    Anonym (Tjockis :)) skrev 2014-06-04 13:12:19 följande:

Ja jag är en stolt WT så jag skiter i vad du tycker ville bara höra vad andra tyckte som tycker det är snyggt med svankt tatueringar men såklart ska moral kärringar kommentera :)

Men varför undrar du då överhuvudtaget vad andra tycker om du ändå inte vill veta?
  • Palestrina
    Anonym (Tjockis :)) skrev 2014-06-04 13:12:19 följande:
    Det kan ju iofs påverka utseendet på tatueringen, ifall du skulle gå ner i vikt i framtiden. Eller upp i vikt för den delen. Men jag tycker inte att du ska bry dig om vad andra tycker utan skaffa din tatuering om du verkligen vill ha den.
    Stårschan skrev 2014-06-04 13:14:23 följande:

Men varför undrar du då överhuvudtaget vad andra tycker om du ändå inte vill veta?
    Jag vill inte veta om det är WT eller inte :)
    Vill veta om det finns folk som har eller tycker det är fint om man inte är skit smal
  • Fia 28

Enda "problemet" med en svanktatuering om du är rejält överviktig är ju att du troligtvis inte lika lätt visar upp den. Om det är det du vill förståss..

• Ann Cistrus

Sen tillkommer ju "problemet" att på en överviktig kropp krävs en större tatuering för att det ska bli snyggt. En tatuering som är stor i min svank är bara hälften så stor på en med dubbelt så bred bak som jag. Så att säga... 

If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Anonym (wt)
    Ann Cistrus skrev 2014-06-04 13:27:00 följande:
    Sen tillkommer ju "problemet" att på en överviktig kropp krävs en större tatuering för att det ska bli snyggt. En tatuering som är stor i min svank är bara hälften så stor på en med dubbelt så bred bak som jag. Så att säga... 
    Vad händer om man går ner 50 kilo och redan har en tatuering i svanken?
  • Ann Cistrus
    Anonym (wt) skrev 2014-06-04 13:29:13 följande:
    Vad händer om man går ner 50 kilo och redan har en tatuering i svanken?
    Vad händer om du ritar på en uppblåst ballong och sen låter luften pysa ut? Sen är det ju så att huden sträcks ut olika mycket på olika kroppsdelar. Om man skulle göra en tatuering längs ryggraden så skulle den förmodligen inte förändras speciellt mycket om man pendlar i vikt medan en tatuering på magen eller låret förmodligen skulle göra det. 
  • Anonym (Nej)

White trash och otroligt stillöst med svanktatuering.

Om möjligt ÄNNU mer osmakligt på en överviktig person...huvva.

• Anonym (hej)

Varför ska inte en överviktig person få ha en tatuering? Konstigt resonemang. Jag kan inte komma på att jag någonsin funderat på en tatuerad persons vikt. TS, gör som du vill!

Svar på tråden Tatuering i svanken