• MammaMu

Günther = Dr Bombay???

Hört ett rykte om att "lätt" snuskiga Günther skulle vara samma kille som var dr Bombay? Jag är ju jättenyfis över detta juh!!!!! Nån mer som hört nåt? :=)

• Svar på tråden Günther = Dr Bombay???
  • millface

Det är nog inte sant men det roliga är att jag sa till min man när jag såg Gunther att han gör precis som Dr Bombay gjorde för ett tag sen.

Släpper ett par riktigt dåliga låtar sommartid som säljer ändå och sen drar sig tillbaka innan folk upptäcker hur kass han är...

• Måsen

Jag har inte hört något rykte men när jag såg reklamen för skivan på tv tänkte jag genast att det nog är samma "artist".

• SC o EP

Min man påstår att Günther = Dr Bombay Hur han kan veta det och om det stämmer har jag ingen aning!

• Funman

kan meddela att det inte är samma personer efter som att jag känner dom båda... det ända gemensamma är att dom båda är från malmö

DR Bombay heter Jonny Jakobsen

Bakom Günther finns malmöbon Mats Söderlund.
    Han har tidigare varit modell, men har lämnat det bakom sig. I dag är han pappa och en klubbägare i Malmö.

• Funman

det är med teorier man kommer långt...

• MammaMu

Oki, då var min nyfikenhet stillad iaf :=)

Tackar!!!

• Venus

FunMan, tack, då kan jag äntligen få lov att sprida vidare att Günther inte är Bombay *skrattar* Det är bara min sambo som hållit med mig hittills om detta...

Svar på tråden Günther = Dr Bombay???