• TeamRocket

Gays, fundersamma, ALLA se hit!

Jag tycker det skrivs för lite här i homo/bi/trans forumet.
    Så har ni några frågor, stora eller små, funderingar om att komma ut, fantasier om personer av ens egna kön, BDSM-relaterade funderingar osv så är det bara att skriva!
    Jag är öppen för att snacka om det mesta och komma med tips och tricks till den som så önskar!
    Själv är jag en superawesome flata på 27 år som har pratat om HBTQ och säkert sex i flera år.
    SKRIV mina vänner! Skrattande

• Svar på tråden Gays, fundersamma, ALLA se hit!
  • TeamRocket
    Joverix skrev 2014-06-06 17:24:41 följande:
    Har du fått/gett smisk av en annan kvinna?
    Jadå, träffar en person nu som jag ger smisk. Har även haft en relation tidigare där smisk var vardagsmat. Och smisk allmänt under sex är alltid trevligt att ge.
  • Joverix

Men är det bara smisk under sex som gäller eller ger du även smisk som straff?

• TeamRocket
    Joverix skrev 2014-06-06 19:49:08 följande:
    Men är det bara smisk under sex som gäller eller ger du även smisk som straff?
    Oftast är det smisk som straff, det är vad jag föredrar iaf. Men ibland ligger jag med tjejer som inte är så intresserade av bdsm utan bara uppskattar ett litet spank då och då under sexakten.
  • TeamRocket

Oj, det är olika. Hon jag är med nu ger jag smisk för att hon gillar det och jag gillar att ge, så det kan vara att vi ligger och gosar i sängen, så börjar jag massera hennes rumpa och sen vet man att det kommer leda till smisk.
    I en tidigare relation var det ett 24/7 förhållande vilket innebar att jag ansvarade för min partners uppfostran och välmående. Så då kunde smisk vara en bestraffning för att hon pratat med mat i munnen, talat ohyfsat till mig eller inte passat tiden mm. Det är på riktigt samtidigt som det är ett rollspel. Min nuvarande person har jag en Matte/kisse relation med, så jag får göra med henne lite vad jag behagar. Vill jag ha sex tar jag det, vill jag ge smisk så gör jag det och hon tackar matte som en duktig kisse.

• Joverix

Är du genomgående dominant eller switchar du? Smisket har inte till syfte att faktiskt leda till bättre lydnad? Är det just smisk du gillar? Vad tycker du om bondage?

• TeamRocket

Jag är dominant rakt igenom. Jo smisket leder till bättre lydnad, eller mer undergivelse, min kisse vet att hon kan lita på mig, att jag bara ger henne så mycket smisk som hon förtjänar och som jag vet att hon klarar av. Vi har stoppord ifall det skulle gå för långt men det har inte behövts hittills. Jag gillar smisk och all möjlig smärta, är en sexuell sadist så gillar rapeplay, breath control och knife play. Allt som inger fruktan och undergivelse.
    Bondage är väl sådär kul för mig, gillar att binda händerna med buntband eller silvertejp. Kan också vara trevligt att binda upp tjejen i händer och fötter som ett kryss i sängen. Total dominans.

Vad gillar du själv?

• Joverix

Jag tycker mycket om att få smisk, jag är undergiven och masochist. Men jag har väl börjat förstå att jag även behöver få rejält med smisk som ren uppfostran.

• TeamRocket

Ja, smisk är bra både som förspel och som bestraffning. Det ena brukar ju ofta leda till det andra. När man smiskar någon så brukar jag känna efter om tjejen är våt och då blir man ju kåt samtidigt. Så det blir lite, Jasså du gillar att få smisk? = straffknull

Svar på tråden Gays, fundersamma, ALLA se hit!