Pyjamas på män
Sexigt?
Sexigt?
Sexigt med en man som har pyjamas om han vill och låter bli om han vill, som det är skönt. Det är sexigt med en naken kropp i sängen men en man som blir blåfrusen en kall vinternatt är inte så hett.
Att göra som han känner för är bäst.
Till frukostmys är det fint med såna långa randiga vävda byxor.
Ja med bar överkropp och byxorna-- om han är vältränad då ;)
Nej, men det är ju inte så hett med en överviktig.. Har inte något emot överviktiga men jag är isf inte ute efter honom i bar överkropp med pyjamasbyxor ;)
Alltså Ja måste vara vältränad eller smal. Ser bara dumt ut om han har en stor mage som är i vägen
I praktiken sitter knappast många och stirrar på killens mage vid frukost.
Särskilt inte om det finns nybryggt kaffe och färska frallor att fokusera på istället.
]Sensitiveguy skrev 2014-06-06 14:52:27 följande: ]Precis! Förstår inte varför folk skall bry sig så mycket om hur man ser ut, det viktiga är ju att man själv trivs och mår bra.[/quote]
Nä, fast du ställde ju en fråga i trådstarten om pyjamas är sexigt, och frågar man nåt om "ytan" så kan man få svar om "ytan".
Jag blir nyfiken, använder du själv pyjamas och i så fall, skulle du gömma undan den vid dambesök? Eller har din sambo klagat på din pyjamas?
Och så blir jag nyfiken på om du har nån åsikt om nattlinne/ pyjamas på tjejer?
Nej, jag föredrar honom naken faktiskt
Beror på om mannen i fråga är sexig eller ej. ;) En sexig man är ofta sexig i PJ's också. Men beror på hur pyjamasen ser ut. Sexig: www.benedictcumberbatch.co.uk/wordpress/wp-content/gallery/benedict-cumberbatch-models-for-spencer-hart/sh13.jpg Inte sexig : 37.media.tumblr.com/tumblr_l3pzlqomMi1qa7xv5o1_500.png Hittar tyvärr ingen bättre bild. Resten är full av pingviner med.
Onepiece Pingvin PJ's.
Inte sexig!
Onepiece är väl ändå något annat. Det skulle inte jag tycka var sexigt på en man om jag var kvinna.