• z88

Ärlig tjej som kan bedöma mitt utseende sökes

Hej,

Söker en ärlig tjej som kan bedöma mitt utseende IRL. Så jag kan avgöra vilka skönhetsoperationer som är nödvändiga att göra för att se bättre ut. Jag är en man. 

• Svar på tråden Ärlig tjej som kan bedöma mitt utseende sökes
  • Pirx
    chihiro skrev 2014-06-06 02:43:08 följande:
    Lägg upp en bild?
    Du kanske inte förstod innebörden av IRL ;)
  • chihiro
    Pirx skrev 2014-06-06 02:48:00 följande:
    Du kanske inte förstod innebörden av IRL ;)
    Var lite snabb på tangenterna..uttråkad^^. Ofta när såna här trådar startas brukar det läggas upp en bild, så småningom ialf. 
  • z88

Har ett Baby Face och tänker operera bort det.. Ända jag tänker på är mitt utseende hela tiden. 

• Anonym (anna)

Jag hatade också mitt babyface när jag var yngre. Men det går inte att operera bort. Nu är jag äldre och ser inte lika babyface ut, och nu saknar jag det. Att operera sig för att duga i andras ögon är inte attraktivt. Att älska sig själv däremot är väldigt attraktivt. Tänk på många kända män som anses vara sexiga, trots att de inte alls är snygga egentligen. T.ex Vin Diesel. Han är egentligen ful enligt mig, men har sånt självförtroende och pondus att han blir en av de sexigaste killarna i världen. Så jobba på det istället!

• Anonym (Kies)
    z88 skrev 2014-06-06 02:42:25 följande:
    Hej,

Söker en ärlig tjej som kan bedöma mitt utseende IRL. Så jag kan avgöra vilka skönhetsoperationer som är nödvändiga att göra för att se bättre ut. Jag är en man. 
    Body Dysmorphic Disorder - kolla upp det innan du gör några operationer. Kan även kolla in det här forumet också - www.bdd-sverige.net/forum2/index.php
  • z88
    Anonym (anna) skrev 2014-06-06 08:25:36 följande:
    Jag hatade också mitt babyface när jag var yngre. Men det går inte att operera bort. Nu är jag äldre och ser inte lika babyface ut, och nu saknar jag det. Att operera sig för att duga i andras ögon är inte attraktivt. Att älska sig själv däremot är väldigt attraktivt. Tänk på många kända män som anses vara sexiga, trots att de inte alls är snygga egentligen. T.ex Vin Diesel. Han är egentligen ful enligt mig, men har sånt självförtroende och pondus att han blir en av de sexigaste killarna i världen. Så jobba på det istället!
    Man behöver kanske inte berätta att man opererat sig. För att jag jag ska kunna tycka om mig själv måste jag nog lägga mig under kniven. Om jag inte kan tycka om mig själv kommer inga andra heller att göra det.

Problemet är att jag ser olika bra ut i olika ljus. Vill se bra ut i alla ljus. 
  • Kian
    z88 skrev 2014-06-06 17:19:27 följande:
    Man behöver kanske inte berätta att man opererat sig. För att jag jag ska kunna tycka om mig själv måste jag nog lägga mig under kniven. Om jag inte kan tycka om mig själv kommer inga andra heller att göra det.

Problemet är att jag ser olika bra ut i olika ljus. Vill se bra ut i alla ljus. 
    Om du inte tycker om dig själv så är det ett problem på insidan och inte på utsidan. Och alla operationer i världen kommer inte att hjälpa dig utan enbart göra det värre. Gräset är inte grönare på andra sidan. Du kommer aldrig se bra ut enligt alla människor, det fungerar bara så. Lär dig att älska dig själv för den du är - då kommer din utrstrålning att smitta av sig på andra. 
  • z88

Skicka ett PM så kan jag skicka bilder.. Så får någon bedöma..

Svar på tråden Ärlig tjej som kan bedöma mitt utseende sökes