• frk uggla

Tips på alkoholfritt vin?

Ge mig era bästa tips på alkoholfritt vin! Både vitt, rosé och rött... Vill absolut inte ha söta viner och tycker Ofta att det är det man får...

• Svar på tråden Tips på alkoholfritt vin?
  • Mamori

Rekommenderar 100% blåbär istället för rött vin, blir vin-känsla av det och det är inte sött som många andra alkoholfria viner.

• Malima

Natureo vitt tycker jag är gott och chapel hill rose bubbel är gott. Rött vin skulle jag låta bli, det smakar som outspädd saft!

• Mamori
    Malima skrev 2014-06-07 18:20:30 följande:
    Natureo vitt tycker jag är gott och chapel hill rose bubbel är gott. Rött vin skulle jag låta bli, det smakar som outspädd saft!
    Håller med om natureo vitt för alkoholfritt vitt men håll dig till 100% blåbär istället för rött. Rött gör sig inte bra som alkoholfritt.
  • fyrabarnsmor4
    Mamori skrev 2014-06-07 18:26:41 följande:
    Håller med om natureo vitt för alkoholfritt vitt men håll dig till 100% blåbär istället för rött. Rött gör sig inte bra som alkoholfritt.
    Var köper man Natureo och 100% blåbär?
    Inte på systemet va?
  • Malima

Jodå! De finns på systemet! Natureo har jag köpt på Ica Maxi också!

• Mamori
    fyrabarnsmor4 skrev 2014-06-07 19:10:49 följande:
    Var köper man Natureo och 100% blåbär?
    Inte på systemet va?
    Jo på systemet finns båda. Har hittat 100% blåbär på ica också, men finns på typ ett ica av 10 så systemet är säkrare.
  • fyrabarnsmor4
    Mamori skrev 2014-06-07 19:48:43 följande:
    Jo på systemet finns båda. Har hittat 100% blåbär på ica också, men finns på typ ett ica av 10 så systemet är säkrare.
    Mmm, då får jag beska systemet när jag har tid. Har fullt upp den här vecka just nu men det fixar sig säker...

• audere

Richard Juhlin är det bästa mousserande! Torrt och riktigt riktigt gott!

www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=Alkoholfritt&produkttyp=Mousserande&groupfiltersheader=Default&artikelId=790110&varuNr=1979&filters=varugrupp%2cprodukttyp%2c

Svar på tråden Tips på alkoholfritt vin?