• Anonym (Undrar)

Hur lång tid tar det innan det verkar och hur länge?

Jag tid en snapps nyss. Det var nog 6-8cl. 32,7%. Jag tog den enbart för att få mod till en grej. Jag är väldigt känslig när det gäller alkohol och ha inte druckit på fyra år. Tror ni jag kommer känna något?

• Svar på tråden Hur lång tid tar det innan det verkar och hur länge?
  • Anonym (Undrar)

Hur lång tid innan den verkar och hur länge?

• Mamori

Jag gissar på 20 minuter kanske?

• Anonym (Undrar)
    Mamori skrev 2014-06-07 18:30:43 följande:
    Jag gissar på 20 minuter kanske?

Jag tänkte mig något sådant med. Tror du det håller sig till åtta-nio? Jag får absolut inte bli full bara så därför kan jag inte ta mer.
  • Anonym (Undrar)

Någon som vet?

• Mamori
    Anonym (Undrar) skrev 2014-06-07 18:36:38 följande:

Jag tänkte mig något sådant med. Tror du det håller sig till åtta-nio? Jag får absolut inte bli full bara så därför kan jag inte ta mer.
    Ladda ner systembolagets app Promillekoll eller vad den heter. Skriv in vad du druckit och när, så visar appen hur mycket effekt du får av det och när effekten kommer och hur länge den håller i sig. Blir nyfiken på vad det är du ska ha mod till? Solig
  • Anonym (Undrar)
    Mamori skrev 2014-06-07 18:48:38 följande:
    Ladda ner systembolagets app Promillekoll eller vad den heter. Skriv in vad du druckit och när, så visar appen hur mycket effekt du får av det och när effekten kommer och hur länge den håller i sig. Blir nyfiken på vad det är du ska ha mod till?

Okej tack:) jag ska ringa en tjej som aldrig träffat och första samtalet gör mig nervös därför behövde jag dricka lite alkohol innan:P
  • Anonym (Mer)

Jag tror du får söka dricka något lite mer om det skall bli någon effekt . Förslagsvis ytterligare ett par snapsar måste du nog få ned i systemet så att du blir "tuff" som ett tuff tuff tåg. Vad ämnar TS att företa sig?

• Mamori
    Anonym (Undrar) skrev 2014-06-07 18:50:53 följande:

Okej tack:) jag ska ringa en tjej som aldrig träffat och första samtalet gör mig nervös därför behövde jag dricka lite alkohol innan:P
    Spännande! Hoppas att det går bra! Glad För mig brukar 2 glas vin blir precis lagom för att bli modigare,vet inte hur mycket alkohol det är jämfört med snaps.
Svar på tråden Hur lång tid tar det innan det verkar och hur länge?