Magic Bullet från TV-Shop
Jag undrar ifall nån har Magic Bullet från tvins?
Den verkar så bra även fast demonstrationsfilmen på TV är så förbaskat störande amerikansk =)
Är den bra/dålig?
Jag undrar ifall nån har Magic Bullet från tvins?
Den verkar så bra även fast demonstrationsfilmen på TV är så förbaskat störande amerikansk =)
Är den bra/dålig?
jag vill åxå veta!!! jag har på känn att en sån där mixer skulle va alldeles för snabb för att bara kunna hacka tex, gör den inte allting bara till mos???
det gör vår vanliga mixer nämligen.. inte alls bra
håller med om demostrationsfilmen förresten, deras wow-miner är så himla löjliga!!!
Å här är en till som "gått på" den där reklamen! Jag vill ha en sån!!
Men... är den bra, det är ju frågan?
Enligt två olika utsagor lär den vara ganska värdelös. Gör mos av maten medan den dundrar som ett reaplan. Men det är inte egen erfarenhet utan andrahandsinformation, så det kanske finns andra som tycker den är jättebra!
Undrar också om den är bra.
Måste ju finnas någon som köpt den...
Jag har en känsla av att den är värdelös, men samtidigt så verkar den så smidig..
den funkar ju likadant som en vanlig mixer, ingen skillnad alls, samma skärblad och allt...
så jag tror att den är rätt värdelös också.... då kan man ju lika gärna köpa en vanlig mixer som sagt
Fast många vanliga mixera är så svårdiskade... Och juiceverktyget verkar underbart, hade en sådan maskin, den var ett helvete att diska...
jag sökte precis på magic bullet här på FL, det va en del som hade den som va supernöjda.. fast den fick lika mycket ris nästan
Här är en som har en sån där bullet! Vi älskar den. Superbra att göra fruktiga drinkar , glass, mala kaffe mm mm Rekommenderas
De olika betygen kanske beror på vad man använder den till, om man lagar mat eller annat med den.
Kan man hacka is med den? Det klarar ju inte en stavmixer vilket i mitt fall skulle vara alternativet.
Jag saknar e liten behändig allt-i-allo som man även kan hacka is med. För drinkarna tex
Yes du kan hacka is med den...
Den verkar ju finfin ifall den funkar lika bra som på tv!
Jag har oxå en Magic Bullet. Fungerar klockrent! Och är lätt att diska. Eftersom alla delar är maskindiskbara. =)
Har dock inte testat hacka lök, eller is, men jag har gjort ostsås och juice =)
Jag ska hämta ut en magic bullet-kopia på posten idag. Det fanns nästan likadana på Ellos för 450:- har jag för mig. Det är till syrran, hoppas den är bra nu!
man kan köpa en likadan på ellos.
hej alla
jag ahar en Magic Bullet den från tv.shop!!
bra - JA
använder jag den - nej
var är den nu? hmm nerpackad haha..
tänkte den kan va bra att gö barnmat me sen.. (tills ommaren)
varför köpte vi den? jo för den va SÅ BRA PÅ TV:
recepten e från usa. vi äter inte deras mat. lite svårt att gö deras saker.
de mesta är drinkar, såser, dressing. ja allt som rinner..
så fundera ett tag o känn efter om 1000kr e värt de.. jag säger NEJ i efterhand..
Men vi gjrode svin goa milkshakes i den.. mums..
Hejsan...en till som har en magic bullet...är jätte nöjd med den
Även om jag tycker det är lite pinsamt att ha gått på den där superamerikanska reklamfilmen (eller nåt på tv-shop öht) så erkänner jag att jag har en Magic Bullet nerpackad i en kartong. Jag avskyr att hacka lök och trodde att jag åtminstone skulle göra det med den, men det blir ju som andra sagt mos. Så trodde jag också att jag skulle göra all babymat med den till Vilmer, men eftersom den låter som en helt bombanfall då den går igång resulterar alla försök i att både babyn och storasyster skriker. I eterhand skulle jag INTE ha köpt den för 1000;-! Den dan vi är storbarnsföräldrar och ska blanda till smarriga shakes och/eller drinkar kanske den packas upp igen, vem vet?!