• Anonym (Man)

Kvinnor! Är ni nakna när ni ger era män en avsugning?

Nu syftar jag på när ni ger eran partner en avsugning. Endast en avsugning och inget annat sex inblandat. T.ex. Om ni suger kuk innan ni ska iväg någon stans eller liknande.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor! Är ni nakna när ni ger era män en avsugning?
  • Frontline
    Korpen skrev 2014-06-08 20:02:24 följande:
    Jag har alltid en skoteroverall på mig......
    Mohahaha
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Nudefruit)

Jag suger i princip alltid naken, det slutar oftast naket iallafall. Jag har en speciell fetisch för att suga kuk, älskar ollonets form och kuken i helhet. Ibland är jag bara kuksugen och sätter mig på huk framför min sambo då han arbetar eller dylikt, vid sådana tillfällen är oftast kläderna på. Men när jag känner hur trosorna blir funktiga klär jag av mig mer och mer så jag kan tillfredsställa mig själv samtidigt. Ett konkret svar på din fråga; Rent generellt sker mina avsugningar oftast i underkläder/naket.

• Anonym (hsha)

Kryssade naken men alltså, beror ju liksom på tillfälle. Ofta blir det en avsugning när något annat inte funkar. Sög av honom längst bak i en buss en gång o då var jag inte naken. Är det innan vi skall iväg på något så försöker jag göra det innan jag tagit på mig klänningen så jag inte riskerar något kladd (även om jag iofs brukar ta sperman i mun.) Men funkar det så är jag helst naken, vet ju att han gillar o se min nakna kropp.

• Anonym (Tomasfru)

Både underkläder o naket, kan ibland bara suga av min man innan han ger mig en orgasmgenom att slcika mig, han kommer då först och sen kan jag helt slappna av och bara tänka på min orgasm......vi tar en liten paus mellan då han kan gå på toa o tvätta av sig, jag gör mig då redo, kanske ligger bara i stay ups som han gillar, eller har påbörjat smeka mig lite innan han kommer, att suga kuk gör mig oerhört kåt så min mus är våt o längtande

• Anonym (...)
    Anonym (Tomasfru) skrev 2014-06-09 22:12:03 följande:
    Både underkläder o naket, kan ibland bara suga av min man innan han ger mig en orgasmgenom att slcika mig, han kommer då först och sen kan jag helt slappna av och bara tänka på min orgasm......vi tar en liten paus mellan då han kan gå på toa o tvätta av sig, jag gör mig då redo, kanske ligger bara i stay ups som han gillar, eller har påbörjat smeka mig lite innan han kommer, att suga kuk gör mig oerhört kåt så min mus är våt o längtande
    Myys!

• Anonym (pia)

Inte om maken kör bil och vi är på väg till jobbet

• Msalpha83

svarade fullt påklädd, dock händer det väl någon enstaka gång att jag får fnatt i duschen... vem duschar med kläder på? inte jag iaf.

• Anonym (Halvt)

Min fru är ofta lite halvklädd: bh och strumpbyxor typ. En signal om att hon inte vill gå vidare till samlag.

• Anonym (Beror på)

Det beror ju på. Är vi i bilen och jag känner för att ge en avsugning så klär jag ju inte av mig. 
    Är vi nyvakna så är jag naken när jag går ner på honom. 

• Anonym (hsha)

Suger du av honom när han kör? Jag skulle då inte väga åka med min kille om jag gjorde det. Däremot har det ju hänt att jag lagt handen på byxan o börjat krama lite o när effekten börjar visa sig sagt att hm här behövs nog en liten urladdning, stanna vid nästa p så skall jag se vad jag kan göra åt det.

Har sugit av honom i baksätet en gång också när en tjejkompis till mig körde.

Anonym (pia) skrev 2014-06-09 22:36:41 följande:
    Inte om maken kör bil och vi är på väg till jobbet

• kelgrisen58
    Anonym (Halvt) skrev 2014-06-10 15:27:12 följande:
    Min fru är ofta lite halvklädd: bh och strumpbyxor typ. En signal om att hon inte vill gå vidare till samlag.

Tycker det låter så härligt med bh och strumpbyxor på när man blir avsugen.då kan man bara slappna av och njuta.tycker det är så sexigt med strumpbyxor.
  • vitrysk hockemjälte

Ja, klart jag är!

• kelgrisen58

Gillar den här tråden.

Svar på tråden Kvinnor! Är ni nakna när ni ger era män en avsugning?