Glömde sexlusten på flygplatsen?
Hejsan,
Jag vet att det finns massvis med trådar om detta, men jag känner att jag behöver skriva detta själv.
Jag och min sambo har varit tillsammans i ca 4 år, när vi träffades låg vi med varandra varenda dag, vilket är ganska vanligt, vi låg flera gånger om dagen med varandra.
Redan efter ett par månader tillsammans valde vi att åka utomlands tillsammans och åkte jorden runt över ganska många månader, precis innan resan skaffade hon sig P-ringar skall kanske tilläggas.
Efter en månad ungefär slutade vi nästan helt att ha sex med varandra, och jag frågade om detta då blev hon sur och vifta bort frågan. Jag antog väl att det hade med att göra att hon kanske saknade vänner & familj.
"Problemet" fortsatte hela resan, även när vi kom hem fortsatte det och i genomsnitt tror jag vi har sedan dess haft sex max EN gång i MÅNADEN!!
Jag älskar henne över hela mitt hjärta, jag har vid flertal tillfällen försökt ta upp detta men det slutar alltid med ett bråk och hon säger att hon inte vet varför hon inte har någon lust längre..
från att gå från upp till 10ggr per dag till 1 gång i månaden, och vi är under 25 båda två!!
Inga barn, aldrig någon abort, nada, jag kan inte sätta fingret på vad det kan vara...
Kan tom. säga att vi ser bra ut båda två
Vi reser även ganska mycket tillsammans, men på en semester på 2 veckor, har vi kanske sex 1 MAX 2 ggr...
Känner mig värdelös, men vet om att jag är bra i sängen. (därför jag vet det.)
Detta får oss / mig att kanske vara på sämre humör än vad jag egentligen är/vill vara på och har gått ut över oss båda två såklart, vi är väldigt kärleksfulla mot varandra när vi är tillsammans och så, men nu så känner jag att jag håller på att ge upp hela sex-biten med henne. Jag vill inte ens försöka för jag får bara händerna bortputtade och ett skratt, och så känner jag mig svin dum...
Tack för att jag fick skriva av mig, om ni varit med om liknande eller kanske vet vad jag kan göra så säg gärna till...
P.