• Louizej86

nidblödning efter insättning av ägg

Har nyligen satt in 2 ägg för ruvning, andra försöket för oss.. Och jag funderar på det här med nidblödning, är lite nyfiken på hur många av er som fått ägg insatta och blivit gravida har haft nidblödning, el inte haft det men varit gravid ändå.. Tacksam för svae

• Svar på tråden nidblödning efter insättning av ägg
  • Åsa 1982
    Louizej86 skrev 2014-06-09 09:40:49 följande:
    Har nyligen satt in 2 ägg för ruvning, andra försöket för oss.. Och jag funderar på det här med nidblödning, är lite nyfiken på hur många av er som fått ägg insatta och blivit gravida har haft nidblödning, el inte haft det men varit gravid ändå.. Tacksam för svae

Jag gjorde nyligen FET med en 5-dagars blastocyst i ostimulerad cykel och fick plus. 2 dagar efter återförandet hade jag för första gången en liten ljusrosa flytning i trosskyddet så om det räknas som en nidblödning så. 9 dagar efter återförandet fick jag en liten mörkbrun flytning men det var nog något annat som behövde komma ut. Lycka till!
    Fick mitt mkt efterlängtade plus 1/6-2014!
  • Louizej86

Tack för att du tagit dig tid att svara Åsa, och stort grattis till pluset just nu går man bara och känner och funderar på om man borde känna något mm, så längtar bara tills testdagen nu... Har läst om FET här på FL., men vet inte vad det är, så du får gärna berätta det

• Åsa 1982
    Louizej86 skrev 2014-06-11 12:35:52 följande:
    Tack för att du tagit dig tid att svara Åsa, och stort grattis till pluset smile2.gif just nu går man bara och känner och funderar på om man borde känna något mm, så längtar bara tills testdagen nu... Har läst om FET här på FL., men vet inte vad det är, så du får gärna berätta det smile1.gif

Tack så mkt!

Dock har man ju fått lära sig att inte ta ut något i förskott när det gäller IVF så man går ju tyvärr och oroar sig även fast man testat plus. Tar nog ett tag innan man kan börja njuta av graviditeten, som man gått och längtat efter så mkt.

Tycker det finns mkt bra info när man googlar runt om symptom et.c men det finns även en massa skrämmande saker man hittar som gör att man börjar oroa sig igen, dock är ju jag precis som du och känner efter och undrar vad det är för något, så lite kul är det ju oxå när man hittar någon som känner precis som en själv! Glad

FET fick du förklaring på här ovan, efter vår IVF fick vi 3 blastocyster som de frös ned. Det är ett av de som vi lyckades med. Skulle detta misslyckas har vi 2 st FET kvar att göra.

• Louizej86

Jag satte in äggen förra torsdan 5/6, och bara går och försöker tänka på hur det va sist, har gjort ett försök innan, men inget plus där..så nu längtar jag bara till nästa fredag, så jag får göra testet

• Åsa 1982
    Louizej86 skrev 2014-06-11 20:21:33 följande:
    Jag satte in äggen förra torsdan 5/6, och bara går och försöker tänka på hur det va sist, har gjort ett försök innan, men inget plus där..så nu längtar jag bara till nästa fredag, så jag får göra testet

OK, håller tummarna för dig!
Svar på tråden nidblödning efter insättning av ägg