• isabellab

Fnasiga bröstvårtor...

Förlåt om det här är lite för mycket info...
    Men mina bröstvårtor har sedan två veckor (v16 nu) blivit "fnasiga". Det ser ut som torrt dött skinn då det är gulfärgat och går att skrapa av. Kan det vara svamp eller vad är detta? Ska man smörja? Ska man pilla bort?

• Svar på tråden Fnasiga bröstvårtor...
  • isabellab

Nja det vetti tusan, har haft så här en gång innan för något år sedan under ca 4-5 dagars tid på ena sidan som försvann av sig själv (inte så här mycket dock) och då var jag inte gravid.

Nu har det dock blivit massor på båda sidorna. Ser så ofräscht ut!

Flickan och kråkan skrev 2014-06-10 10:05:58 följande:
    Det är bara lite torkad råmjölk . Helt normalt.

• Flickan och kråkan
    isabellab skrev 2014-06-10 10:08:12 följande:
    Nja det vetti tusan, har haft så här en gång innan för något år sedan under ca 4-5 dagars tid på ena sidan som försvann av sig själv (inte så här mycket dock) och då var jag inte gravid.
    Nu har det dock blivit massor på båda sidorna. Ser så ofräscht ut!

Om det är vldigt mycket så är det nog något annat. Ringa och prata med BM? Svamp i brösten brukar göra ont. Bröstvårtorna kan bli nariga men de brukar även bli röda, svullna och onda.
  • isabellab

Ja jag kanske får göra det.

Det gör inte ont eller är svullet tack o lov.

Tack för dina svar!

Flickan och kråkan skrev 2014-06-10 10:11:29 följande:
    Om det är vldigt mycket så är det nog något annat. Ringa och prata med BM? Svamp i brösten brukar göra ont. Bröstvårtorna kan bli nariga men de brukar även bli röda, svullna och onda.

• banan123

slulle oxå tro att det är torkad råmjölk. har samma " problem". Gravid i v 23.

• isabellab

Ja man får hoppas det!

banan123 skrev 2014-06-10 10:29:44 följande:
    slulle oxå tro att det är torkad råmjölk. har samma " problem". Gravid i v 23.

Malima skrev 2014-06-10 10:39:58 följande:
    Jag tror också att det är torkad råmjölkð???

Svar på tråden Fnasiga bröstvårtor...