Hemskaste bonusmamman är jag :-(
I vilken ände börjar man?
Separerade från ett långt förhållande för en tid sen. Har ett barn ihop som nu bor halvtid.
Jag har träffat en ny man som jag älskar nått så otroligt! Han har två barn som bor på halvtid, tills nu. O det är väl där allt börjar.
Mamman till barnen är en oansvarig yngre tjej som går på soc, super, inte gör läxor med barnen, lämnar dom ensamma, inte duschar dom, klär dom i trasiga o försmå kläder och har hur många anmälningar på sig som hellst från anhöriga, skola och dagis.
Soc har sen innan bedömt henne olämplig som förälder men låtit henne ha barnen varannan vecka pga att pappan tar så väl hand om barnen (sjukt jag vet)
Vi är i början av vår relation och har redan nu ont om tid att ses själva utan barn och bara få vara oss. Nu ska han tydligen få ha barnen på heltid i väntan på rättegång dock och jag känner mig bara hemsk och ego som inte är glad för hans skull. Jag vill kunna glädja mig med honom för jag tycker om barnen och dom tycker om mig. Även om de pga sina upplevelser med mamman är vilda krävande och utåtagerande många gånger.
Hjälp mig att tänka om och se det possitiva i det här. För jag känner mig så elak som vill ha honom för mig själv ibland. Just nu känns det som om vi har en telefon relation och att biomamman är en del av förhållandet för allt handlar om henne. Jag vill bara andas bara han o jag en kort stund o nu känns allt förstört. Ska man lämna någon man älskar för en sån här sak lr blir det bättre? Jag kan ju inte vara den första med sånna här problem?