• Anonymuser

Svaga ben och b.l.a kropp?

Detta är min första tråd, bara så ni vet det

Jag har suttit och funderat och funderat, sökt på youtube, google och provat allt, för att min röst ska fungera som vanligt igen. Nu är den ganska svag och jag har alltid segt slem, och kan knappt skrika längre. Jag är ju ganska intresserad av att sjunga - men jag vet att jag gör det fel. För att från den dagen jag började sjunga på riktigt och anstränga min röst, har den bara blivit svagare, och jag når inte vissa toner. Sen så kan jag knappt prata ibland utan att min röst bara bryts. Borde jag besöka en doktor?

Sen detdär med mina ben, jag är också ganska intresserad av joggning, gymnastik och hälsa. Men för varje gång jag tränat blev det värre och värre. Det konstiga är, jag kan gå, springa och sitta och allt det. Men varenda gång jag ska börja med gymnastik som t.e.x ( stå på händer, hjula osv ) så börjar jag få så extremt ont i mina fötter. Det är ganska svårt för mig nu, för att jag verkligen älskar vad jag gör och jag kan inte fortsätta såhär. Jag behöver verkligen svar! Jag har ej gått till någon doktor än, men jag vill se vad ni tycker jag borde göra först..

Svar på tråden Svaga ben och b.l.a kropp?