• Anonym (behövertips)

Vad lägga i "survival kit" till student?

Tänkte lägga ihop lite smått o gott i en liten necessär som kan vara bra att ha i väskan när man är 19 år...dvs när man kanske från ena stunden till den andra inte alls ska hem utan sover hos en vän eller en flirt...eller vad det nu kan vara.

Där kommer ligga tandborste, minitandkräm, nagelfil, våtservetter, kondom, säkerhetsnål, ipren.

Vad mer tycker ni kan passa? Det måste vara ganska litet eller platt. Helst något smart och fyndigt som jag inte tänkt på Flört 

• Svar på tråden Vad lägga i "survival kit" till student?
  • kgv

Såna där skavsårsplåster vad de nu heter.

• Anonym (Sofie)

Brus-bakis-tabletterna?

(Tamponger/binda)?

Plåster?

Ett par trosor/kalsonger?

Tändare?

Tuggummi?

• La Lola

Våtservetter (såna där små du vet med tex citrondoft).

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    La Lola skrev 2014-06-10 19:16:38 följande:
    Våtservetter (såna där små du vet med tex citrondoft).
    äh, det stod ju redan! :-P
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • puss

alltså, säkerhetsnål? när jag saknade en sån senadst vid ett ONS så var det INTE sunt, och det var utr att jag inte hade nån. vad ska man med en säkerhetsnål till om man är mentalt frisk? det fattar inte jag. förklara gärna.

cuz i´m a wild wild bitch.
  • Petite Chérie
    puss skrev 2014-06-10 19:34:35 följande:
    alltså, säkerhetsnål? när jag saknade en sån senadst vid ett ONS så var det INTE sunt, och det var utr att jag inte hade nån. vad ska man med en säkerhetsnål till om man är mentalt frisk? det fattar inte jag. förklara gärna.
    Om man får ett plötsligt infall och vill ha en ny piercing när allt är stängt.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
Svar på tråden Vad lägga i "survival kit" till student?