• Vlad

Alla som inte lägger exakt 3281kr i månaden på mat är fullständiga idioter!

3281kronor i månaden är den magiska gränsen.
    Om ni lägger mer pengar på mat så är ni oansvariga, slösaktiga och säkert lösaktiga också.
    Om ni lägger mindre så matar ni förmodligen barnen med skulor och bekämpningsmedel och om ni inte har barn borde ni inte få skaffa några heller.
    Jag lägger 3281 kr i månaden och det är vad alla borde lägga oavsett antal personer i familjen, inkomst och övriga utgifter.

• Svar på tråden Alla som inte lägger exakt 3281kr i månaden på mat är fullständiga idioter!
  • Heisan

Jag lägger exakt 3285:-/månad..*hänger med huvudet av skam*. Men det positiva är att jag inte föder mina barn med bekämpningsmedel. Jag brukar använda Ajax som smaksättare istället... Superbra till t ex Eldorados fiskbitar.

När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
  • PrinsessanLeia

Men det är ju skitbra att veta för då kan man planera middagarna utifrån det. Blir nog havregrynsgröt iaf tre kvällar i v

• Vlad
    Themis skrev 2014-06-11 19:37:26 följande:
    Spännande- jag försökte lägga in en bild och då rök hela innehållet i inlägget?

Men hur skulle det se ut om alla fick köpa mat för hur mycket de ville, då hade ju alla ätit såna här: Skrikandes

www.therichest.com/luxury/most-expensive/the-.../
    Ah, jag tänkte att det tomma inlägget var ett typiskt 3282-kronorares inlägg ... Nu känner jag mig lättad plus att jag är upplyst om vad dessa personer äter för mat. Diamanter i maten, vilket förfall!
  • Vlad
    Heisan skrev 2014-06-11 19:39:18 följande:
    Jag lägger exakt 3285:-/månad..*hänger med huvudet av skam*. Men det positiva är att jag inte föder mina barn med bekämpningsmedel. Jag brukar använda Ajax som smaksättare istället... Superbra till t ex Eldorados fiskbitar.
    Rynkar på näsan Du hade kunnat spara de pengarna, om ni hamnar på bar backe är det ditt fel!
  • Heisan
    Vlad skrev 2014-06-11 19:43:34 följande:
    Rynkar på näsan Du hade kunnat spara de pengarna, om ni hamnar på bar backe är det ditt fel! smile8.gif
    F*n Nu gråter jag..  
  • Themis
    Vlad skrev 2014-06-11 19:41:54 följande:
    Ah, jag tänkte att det tomma inlägget var ett typiskt 3282-kronorares inlägg ... Nu känner jag mig lättad plus att jag är upplyst om vad dessa personer äter för mat. Diamanter i maten, vilket förfall!
    Och vilken tandläkarräkning det borde bli...
    Om bara de fåglar sjöng som sjunger bäst, hade skogen varit väldigt tyst.
  • Vlad
    Themis skrev 2014-06-11 19:46:57 följande:
    Och vilken tandläkarräkning det borde bli... smile5.gif
    Jo fast det är ju inte matkontot.
  • BCH52

Undrar bara hur du kommit fram till just den summan, är det så att det är just det du själv lägger ut? Skulle vara intressant att få ett exempel på en av dina veckomenyer. Du har kanske hittat den magiska formeln som skulle rädda ekonomin hos dem som inte har dina insikter. Dela med dig nu!

• Vlad
    BCH52 skrev 2014-06-11 19:53:26 följande:
    Undrar bara hur du kommit fram till just den summan, är det så att det är just det du själv lägger ut? Skulle vara intressant att få ett exempel på en av dina veckomenyer. Du har kanske hittat den magiska formeln som skulle rädda ekonomin hos dem som inte har dina insikter. Dela med dig nu!
    Vlad skrev 2014-06-11 19:05:55 följande:
     Jag lägger 3281 kr i månaden och det är vad alla borde lägga oavsett antal personer i familjen, inkomst och övriga utgifter.

• Aniiee

Oj Förvånad Dags att ringa soc så de kan sätta barnen i nån vettg familj. Vi förstör de ju totalt med en mer än dubbelt så stor matbudget Gråter

Kommer farbrolisen och hämtar de vuxna, tro? Och vad händer med hundarna?Obestämd

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Vlad
    Aniiee skrev 2014-06-11 20:05:54 följande:
    Oj Förvånad Dags att ringa soc så de kan sätta barnen i nån vettg familj. Vi förstör de ju totalt med en mer än dubbelt så stor matbudget Gråter

Kommer farbrolisen och hämtar de vuxna, tro? Och vad händer med hundarna?Obestämd
    Omoral är tyvärr inte olagligt
    Men jag ser fram emot dagen barnen skriver sina bästsäljande uppgörelser med barndomen.
  • Aniiee
    Vlad skrev 2014-06-11 20:09:46 följande:
    Omoral är tyvärr inte olagligt smile4.gif
    Men jag ser fram emot dagen barnen skriver sina bästsäljande uppgörelser med barndomen.
    Ajdå. Kanske dags att fly landet =/
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • UniqueSnowflake
    Vlad skrev 2014-06-11 19:05:55 följande:
    3281kronor i månaden är den magiska gränsen.
    Om ni lägger mer pengar på mat så är ni oansvariga, slösaktiga och säkert lösaktiga också.
    Om ni lägger mindre så matar ni förmodligen barnen med skulor och bekämpningsmedel och om ni inte har barn borde ni inte få skaffa några heller.
    Ågubevars så skönt att det finns någon som kan berätta var den magiska gränsen går! Men nu vet vi. Inte ett öre under eller över... i värsta fall får man väl stå vid kassan och jonglera med ett par potatisar för att det ska bli helt rätt.

Inga skulor eller bekämpningsmedel - check!
    (.^_^.)
  • UniqueSnowflake
    Muslimsktjej skrev 2014-06-11 23:08:56 följande:
    3281 kr? Vad lite.

Men neeeeeeeeeej. Det är den PERFEKTA summan. Oavsett.
    (.^_^.)
  • UniqueSnowflake
    Heisan skrev 2014-06-11 19:39:18 följande:
    Det är maskinolja i Eldorados fiskpinnar... Nej jag skojar bara. Men de smakar så.
    (.^_^.)
  • Heisan
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-11 23:22:59 följande:
    Det är maskinolja i Eldorados fiskpinnar... Nej jag skojar bara. Men de smakar så.
    Neeej, inte fiskpinnar-tror du jag är galen. Jag menar givetvis deras alaskan pollock i portionsbitar. Vad tror du att jag är? WT eller...
Svar på tråden Alla som inte lägger exakt 3281kr i månaden på mat är fullständiga idioter!