• ulho

Förskolan smeden och mikrofonen (telefonplan)

Hejsan Min son har fått plats på båda dessa förskolor och jag måste nu välja :) Chansar på att någon av er har någon erfarenhet från någon av dessa ställen? Ulrika

• Svar på tråden Förskolan smeden och mikrofonen (telefonplan)
  • snartsnart

Lite sent svar kanske, men vilken skola valde du? Min son ska börja på Mikrofonen i januari.

• snartsnart

Han börjar i slutet av månaden, så jag vet inte än. Tyckte att de förskolelärare jag pratade med verkade bra. Lite trist byggnad, men de tre lekplatserna var helt ok.

• Mizzgabb
    snartsnart skrev 2015-01-08 09:55:14 följande:

Han börjar i slutet av månaden, så jag vet inte än. Tyckte att de förskolelärare jag pratade med verkade bra. Lite trist byggnad, men de tre lekplatserna var helt ok.

• Mizzgabb

Kan inte du skriva sen vad du tycker snarsnart? Tänkte välja den förskolan till min dotter eller smeden :)lite senare framåt om du kommer ihåg

• snartsnart

Ja det kan jag. Du får gärna påminna mig i februari om jag har glömt. Gällande Smeden så har jag en granne vars barn går där, hon är nöjd. Själv fick jag en dålig uppfattning när jag skulle dit på öppet hus, jag blev inte insläppt för att jag inte ringt och bokat tid. När jag sedan ringde för att boka tid inför nästkommande månad sa de att man inte behöver boka tid. :-/

• snartsnart
    Mizzgabb skrev 2015-01-15 21:27:06 följande:

Okej :/ konstigt... Verkar lite konstigt. Jag påminner dig????tack!!

Vi har påbörjat inskolningen nu och jag tycker att Mikrofonen verkar bra. Det är säkert olika från grupp till grupp men pedagogerna verkar bra, bra rutiner, mycket kul för barnen att göra. Maten är supergod! De har en vikarierande kock i 6 månader, men jag hoppas att hon stannar kvar för alltid...
Svar på tråden Förskolan smeden och mikrofonen (telefonplan)