• miafelix

Vad har ni för damsugare.....

vill ha tips på bra damsugare....

• Svar på tråden Vad har ni för damsugare.....
  • love child

är så himla nöjd med denna damsugare!!!! ELEKTROLUX oxygen hygenica Z5631 G, 1600w

köpte den bara för att min sambo är alergisk och att då även vår bäbis kunde bli det ville då ha en riktig damsugere och det fick jag väl investerade pengar kostade 2500kr när vi köpte den för ca 4 år sedan och den funkar fortfarande utan problen och har aldrig haft några heller för den delen

kramizz!!

• Visalicious

Hmm...

Jag har ingen men min sambo har och han är mycket nöjd

• miafelix

fler som vill dela med sig av vad dom har...

• HeddaBigBum

Visalicious:
    hehe...

• HeddaBigBum

Visalicious:
    är det inte DU som har en egentligen?

Jag har en Hugin dammsugare ( ) och det funkar prima. Vi fick byta munstycke för min man körde sönder originalet, men det nya munstycket är mycket sämre.

• Lorelei

Electrolux Ultra Silencer... suverän! Den första damsugaren som jag inte längtat efter att kasta ut genom fönstret när den är igång

• Visalicious

Tja, jag satt och funderade en stund om det inte faktiskt är så... Får helt enkelt konstatera att det finns damsugare i hushållet och att vi båda är nöjda

Vad gäller dammsugare har vi nån gammal grå sak som funkar sådär...

• HeddaBigBum

... bara du och jag som reagerat hittills... lol

• frulan

Visa o Hedda

Tänkte oxå det när jag såg tråden men ville inte skriva något

Plus att jag inte kommer ihåg vad vår dammsugare heter så jag hade inget bra tips att komma med...

• HeddaBigBum

dirty minds think alike?

• Keyser

Hahahahahhahahahaha DAMsugare jo jag reagerade också men ville inte ta upp det. Men nu kan jag inte låta bli. Hahahahahaha

Svar på tråden Vad har ni för damsugare.....