• Kung Kisstank

Kan inte ringa eller SMS:a (Comviq)

Nåt har hänt med min telefon. Nu kan jag helt plötsligt inte ringa eller sms:a, bara sådär. När jag försöker skicka står bara att det inte går att skicka. När jag ringer kopplas det bara ner. Jag har Comviq, prisplan Bas och 71 kr i saldo.

Nån som vet vad det kan vara för fel? Det går att ringa och sms:a TILL telefonen, men inte från.

• Svar på tråden Kan inte ringa eller SMS:a (Comviq)
  • Amanda84

Har du råkat fylla på kontantkortet med ett sådant där "månadskort" istället för vanlig påfyllning?

• Kung Kisstank
    Amanda84 skrev 2014-06-14 15:50:10 följande:
    Har du råkat fylla på kontantkortet med ett sådant där "månadskort" istället för vanlig påfyllning?

Det var väldigt länge sen jag fyllde på och det var inte med nån månadspåfyllning. Det var med typ 200 kr och det finns nu 71 kr kvar. Om det finns pengar på saldot borde det väl funka?
  • EnAnonumius
    Kung Kisstank skrev 2014-06-14 15:22:40 följande:
    Nåt har hänt med min telefon. Nu kan jag helt plötsligt inte ringa eller sms:a, bara sådär. När jag försöker skicka står bara att det inte går att skicka. När jag ringer kopplas det bara ner. Jag har Comviq, prisplan Bas och 71 kr i saldo.

Nån som vet vad det kan vara för fel? Det går att ringa och sms:a TILL telefonen, men inte från.
    Du kan ju annars prova med att ta ut ditt kontant kort och prova i en annan telefon som är olåst. 
    Skulle det funka i den, så är det något fel på din telefon, och den sänder inte ut av någon anledning, och inte på operatören.

I bland så kan man få "knäppa" fel. 

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Kan inte ringa eller SMS:a (Comviq)