• Anonym (Tattare)

Vill ni dela med er av bilder eller beskrivning på era tatueringar?

Jag har bestämt mig för att tatuera mig. Jag vet var jag vill ha den.

Men jag kan fasen inte bestämma mig för VAD jag ska göra!!
    Det finns så mycket fint!
    Ska jag skriva barnens namn, göra en fjäril eller någon snygg bild...

Behöver lite inspiration och kanske lite hjälp med hur jag ska komma på vad jag vill ha!

• Svar på tråden Vill ni dela med er av bilder eller beskrivning på era tatueringar?
  • Anonym (Tattoo)

Den tycker jag är riktigt fin
  • Meria

Här är min :)

(¨,) Loke -06 & Isak -08 & Mika -12 (,¨)
  • Carro68

Ha en tatuering på skuldran. Ett porträtt av pappa och mormor när dom dansar på nyårsafton med fest-hattar. Över porträttet står det dancing in heaven och under åren dom dog.

jag är glad att jag gjorde tatueringen då den hjälpt mig att gå vidare. Men är inte så jätte nöjd med porträttet då jag själv inte tycker det blev jätte likt. Kanske förbättra jag den nån gång i livet :)

• Anonym (Tattoo)
    Carro68 skrev 2014-06-14 19:58:05 följande:
    Ha en tatuering på skuldran. Ett porträtt av pappa och mormor när dom dansar på nyårsafton med fest-hattar. Över porträttet står det dancing in heaven och under åren dom dog.
    jag är glad att jag gjorde tatueringen då den hjälpt mig att gå vidare. Men är inte så jätte nöjd med porträttet då jag själv inte tycker det blev jätte likt. Kanske förbättra jag den nån gång i livet :)
    Om du bor nära Nora så finns det en super duktigt tjej som gör porträtt
  • Carro68
    Anonym (Tattoo) skrev 2014-06-14 19:59:50 följande:
    Om du bor nära Nora så finns det en super duktigt tjej som gör porträtt

Vart ligger nora? Hehe. Jag bor i blekinge. Antar att nora inte ligger i närheten? :P
  • Anonym (Tattare)

Tack så mycket för era svar!
    Jag har valt handleden jag också. :)

Men det där med motiv... Gaaaahhh.. Jag kan ju inte grubbla i evigheter då jag vill ha en snart. hmm.
    Så jag uppskattar era bilder och beskrivningar.

Fler svar :)

• Mika86

Jag ha fyra, en för varje barn, två av de hade jag bild på men de andra två fick jag hjälp med att få till.
    Ha tatuerat mig på wild bull tattoo art i allatorp (karlskrona) o kan verkligen rekomendera honom.
    Prata med tatueraren om ditt önskemål så bruka de kunna skissa upp nåt fint

• Erizajo

Jag har sju tatueringar, mina barn, min man, min mormor och farmors namn och båge andra. Barnen och maken har blommor, mormor och farmor sina stjärntecken. Nu planerar jag nr åtta då jag för sju veckor sedan fick barn nr tre :)

• mammaåten

Jag har tre texter, en med mitt barns namn & två andra med texter som betyder något speciellt för mig. En med stjärnor och lite krumelurer. Är själv inne i tankar på en ny, och en uppfräschning av den med krumelurer då jag inte är helt nöjd än. Ska göra en stor nu, så tycker det är så fruktansvärt svårt att välja.

Svar på tråden Vill ni dela med er av bilder eller beskrivning på era tatueringar?