• Anonym (Rosa flytningar)

hoppade över mensen med p-piller..

Hej. För mer än en vecka sedan hoppade jag över mina sockerpiller för första gången. Kan även tillägga att jag precis börjat med p-piller, så det var den första kartan. Nu har jag fått rosa/bruna flytningar. Vad kan det bero på? Eftersom min mens skulle varit slut nu egentligen så känns det konstigt om det skulle vara den?

• Svar på tråden hoppade över mensen med p-piller..
  • Pojkmamma01

Man kan hoppa över sockerpillerna.. Det har jag alltid gjort ( efter att ha rådfrågat min barnmorska först).
    Då slipper du få mens var 3:e vecka och får den var 7:e ist.. Mycket bättre.
    Det jag märkte var att var jag inte noga med att ta tabletterna på rätt tidpunkt varje dag så kunde jag få blödningar/rosa flytningar.

• Anonym (Rosa flytningar)
    Pojkmamma01 skrev 2014-06-14 21:04:09 följande:

Man kan hoppa över sockerpillerna.. Det har jag alltid gjort ( efter att ha rådfrågat min barnmorska först).
    Då slipper du få mens var 3:e vecka och får den var 7:e ist.. Mycket bättre.
    Det jag märkte var att var jag inte noga med att ta tabletterna på rätt tidpunkt varje dag så kunde jag få blödningar/rosa flytningar.

Jaha tack så mycket för svar! Jag har nog inte varit helt ordentlig med att ta dom vid samma tidpunkt... Men då ska jag bli nogare med det, och satsa på mens var sjunde vecka! Så skönt
Svar på tråden hoppade över mensen med p-piller..