• Äldre 15 Jun 20:41
    52575 visningar
    27 svar
    27
    52575

    Engelska 6 Hermods tråd

    Läser just nu Engelska 6 på Hermods och tänkte starta en tråd för oss alla som läser kursen. Några andra här som läser kursen?

  • Svar på tråden Engelska 6 Hermods tråd
  • Äldre 15 Jun 23:24
    #1

    Läser

  • Äldre 16 Jun 09:43
    #2

    Är på
    Modul 4 just nu

  • Äldre 4 Sep 09:19
    #3

    Hej Ymmmi

    Undrar vilken lärare du har på engelska??
    Och om du e klar??
    Lite hjälp kanske:)

  • Äldre 4 Sep 09:21
    #4

    Jag är klar :) vad behöver su hjälp med?

  • Äldre 4 Sep 09:31
    #5

    Jag har precis börjat med engelska 6 och det gick igen vidare på modul 2:( ska börja på modul 3 och undrar om du har sparat dina svar, då kan jag få en ide om hur jag ska göra.
    Tydligen den lärare jag har är väldigt sträng:(

  • Äldre 22 Sep 19:18
    #6

    Jag behöver lite hjälp med modul 2, fråga 1. Var kan jag hitta information till denna uppgift? Det står inte så mycket i blueprint. Tack på förhand!

  • Äldre 22 Sep 20:57
    #7

    Kan kolla i morgon

  • Äldre 29 Jan 23:15
    #8

    Hej!

    Minns ni vad läraren frågade på den muntliga examinationen? Hur var det nationella provet? Jag ska göra modul 4 å sedan det nationella, men är inte skit vass på engelska, hur ska man förbereda sig, tips?

  • Äldre 1 Feb 15:29
    #9

    Är på sista uppdraget, ska göra muntliga provet nästa vecka den 11. Någon som har några tips till det? Vilken lärare hade ni?

  • Äldre 9 Feb 11:25
    #10

    Jag har gjort ME för två veckor sen, under muntligen hade läraren Louise sagt att jag var väldigt bra att hålla tal och önskade mig lycka till med högre studie, men sen fick F i betyget och förklarade hon att jag bara pratade om händelse i boken och inte analyserat den så bli F, helt jävlas med mig.

    Nu ska jag göra F prövning men vet inte hur det ska ske, hade ringt till hermods också, men tyvärr visste de inte heller vad proven ser ut.

    Tips för Muntan:

    Analysera boken, inte bara prata om händelse.

    Prata om shekspirs roman, historia, när levde han, vad är svårt med hans romanen typ.

    Amerika och Afrikas historia.

Svar på tråden Engelska 6 Hermods tråd