• Anonym (ung)

Ung kille som luktar på dina trosor

Låt oss säga att du (kvinna) har någon väninna på "fest" och hennes son är med. (Som är 18), han går in på toan och luktar på dina trosor och du kommer på honom vad skulle du gjort då?
    Utskällning eller inte brytt dig speciellt mycket?

Vad skulle du gjort om det saknas ett par trosor och du vet att denna kille har tagit dom... 

• Svar på tråden Ung kille som luktar på dina trosor
  • Anonym (Usch)

Hade blivit äcklad och förbannad. Vad ger en annan rätt att lukta i mina trosor utan mitt tillstånd? Alldeles för intimt och gränslöst.

• Anonym (ung)
    Anonym (Usch) skrev 2014-06-15 22:55:50 följande:
    Hade blivit äcklad och förbannad. Vad ger en annan rätt att lukta i mina trosor utan mitt tillstånd? Alldeles för intimt och gränslöst.
    Men du tvättar ju dom
  • Anonym (Usch)
    Anonym (ung) skrev 2014-06-15 23:05:45 följande:
    Men du tvättar ju dom
    Du har inget att göra i andras trosor. Om du vill lukta i trosor så får väl köpa dem eller fråga. Jeeez!
  • Anonym (ung)
    Anonym (Usch) skrev 2014-06-16 12:50:47 följande:
    Du har inget att göra i andras trosor. Om du vill lukta i trosor så får väl köpa dem eller fråga. Jeeez!
    Okej tack för svar. Solig

Någon annan som har en åsikt?
  • Anonym (ung)

Puffar

• Anonym (kstjv)

Du får köpa trosor av någon som säljer dom otvättade. .!!! :)

• Anonym (ung)
    Anonym (kstjv) skrev 2014-06-24 09:26:00 följande:

Du får köpa trosor av någon som säljer dom otvättade. .!!! :)

Joo men lite dyrt, bättre att sniffa gratis :P
  • vampyria2

Jag blir också äcklad och skulle känna mig ofredad, det är inte okej nån stans att göra såna saker.

• Anonym (Ursäkt)

Ja hade utryckt hömm ursäkta men gör du?? Då hade han troligen hoppat till och blivit nervös och a kastat i väg trosorna eller lagt tillbaka de hastigt.. De hade räckt för mig för då vet ja att han skulle skämmas ordentligt..

• Anonym (ung)
    vampyria2 skrev 2014-06-24 12:27:42 följande:

Jag blir också äcklad och skulle känna mig ofredad, det är inte okej nån stans att göra såna saker.

Okej respekterar ditt svar!
    Anonym (Ursäkt) skrev 2014-06-24 13:42:32 följande:

Ja hade utryckt hömm ursäkta men gör du?? Då hade han troligen hoppat till och blivit nervös och a kastat i väg trosorna eller lagt tillbaka de hastigt.. De hade räckt för mig för då vet ja att han skulle skämmas ordentligt..

Jo jag hade skämts något ordentligt...

Finns det någon som skulle bli tänd utav att se detta?

• Anonym (tycker)

Tänkte hjälpa TS att utvidga hans frågeställning lite.

En bifråga; om han njutningsfullt hade sniffat i armhålorna på din svettiga T-shirt istället, vad hade du då gjort?

• Anonym (X)
    vampyria2 skrev 2014-06-24 12:27:42 följande:

Så känner jag också!
  • vampyria2

Ja va tusan man gör inte något som har med någons annans underliv utan att ha fått dennes godkännande först, att man gör det om man har fått ett okej ser jag inte som något problem men som sagt det där okej är väldigt viktigt.

• Anonym (ung)
    vampyria2 skrev 2014-06-24 19:02:23 följande:

Ja va tusan man gör inte något som har med någons annans underliv utan att ha fått dennes godkännande först, att man gör det om man har fått ett okej ser jag inte som något problem men som sagt det där okej är väldigt viktigt.

Joo men nu handlar det ju bara om ett par trosor... 
  • Anonym (Usch)
    Anonym (ung) skrev 2014-06-24 19:26:54 följande:
    Du fattar fortfarande inte hur kränkande det är att lukta på något så intimt som någons använda trosor och hetsa upp sig över det? Otroligt! Du måste fråga först. Ska det vara så svårt att förstå? Allt sexuellt ska vara ömsesidigt.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Usch) skrev 2014-06-24 20:32:09 följande:
    Du fattar fortfarande inte hur kränkande det är att lukta på något så intimt som någons använda trosor och hetsa upp sig över det? Otroligt! Du måste fråga först. Ska det vara så svårt att förstå? Allt sexuellt ska vara ömsesidigt.
    Svårt att förstå? Någon får väl utveckla det hela och ge en uttömmande förklaring till varför det är så. Med en tillräckligt bra och tydlig motivering som detaljerat belyser alla sidorna av det hela så kommer nog TS att förstå varför det är kränkande och inte bör realiseras. Någon?
  • vampyria2
    Anonym (ung) skrev 2014-06-24 19:26:54 följande:
    Men det spelar ingen roll, ärligt jag är så pass pryd att jag inte ens vill att nån som jag inte har bjudit in ska se mina rena trosor, det är mitt privata, min domän där bara några få speciellt utvalda får komma in och se...är du inte inbjuden så kränker du mig pga att du får reda på saker om mig som jag inte vill dela med mig av, likväl som jag har många tankar som bara några få människor får ta del av och dela med mig.
  • Anonym (ung)
    vampyria2 skrev 2014-06-25 13:12:05 följande:
    Men det spelar ingen roll, ärligt jag är så pass pryd att jag inte ens vill att nån som jag inte har bjudit in ska se mina rena trosor, det är mitt privata, min domän där bara några få speciellt utvalda får komma in och se...är du inte inbjuden så kränker du mig pga att du får reda på saker om mig som jag inte vill dela med mig av, likväl som jag har många tankar som bara några få människor får ta del av och dela med mig.
    Då måste du vara väldigt pryd om du inte ens visar upp ett par rena trosor. Använder du niqab på stranden också? 
  • Anonym (Usch)
    Anonym (ung) skrev 2014-06-25 13:23:09 följande:
    Då måste du vara väldigt pryd om du inte ens visar upp ett par rena trosor. Använder du niqab på stranden också? 
    Och du är väldigt respektlös som tvingar på andra dina sexualitet. Skickar du bilder på din kuk till tjejer också?
  • Anonym (ung)
    Anonym (Usch) skrev 2014-06-25 19:51:12 följande:
    Och du är väldigt respektlös som tvingar på andra dina sexualitet. Skickar du bilder på din kuk till tjejer också?
    Ifall tjejen frågar efter det så är det väl klart att jag skickar!! 
Svar på tråden Ung kille som luktar på dina trosor