God midsommarbål?
Jag skulle vilja göra en god midsommarbål nu till midsommar. Nån som har nån god att tipsa om? Gärna ganska enkel...
Jag skulle vilja göra en god midsommarbål nu till midsommar. Nån som har nån god att tipsa om? Gärna ganska enkel...
Jag har en barnvänlig variant som är uppskattad i min familj! I den ingår det seven up läsk, jordgubbsjuice, isbitar, jordgubbar, lime och stjärnfrukt.
Gin, flädersaft och sprite (eller för mindre söt bål/drink ta kolsyratvatten) och en massa is och/eller frysta jordgubbar. Jordgubbar och citronskivor som dekoration.
Nån som har ett gott recept på bål med rosé?
Åh jag vet en jättegod drink :) frys vattenmelon (kärnfri) i kuber, sedan mixar du det med fruktsoda och vaniljvodka och i ev alkoholfri variant så tar man lite mer fruktsoda och lite vaniljpulver istället för vodka :) hur gott som helst! Blir som sån där slush :)
Låter jättegott! Ska testas hemma
Rosé och jordgubbar /smultron kanske? Med lite lime. Testat det en gång och det var goda resultat!
Rosevin, hallonsaft, hallon, mynta om man gillar sånt, ev, lite konjak för en starkare variant.
Prova dig fram till just din favorit.
Släng i en jordgubbe i en skål med hembränt, så har du en redig bonna-bål