• Anonym (?)

Städfirma i Göteborg

Hej

Är det någon som kan rekommendera en städfirma i Göteborg för hemstädning?

Tack!

• Svar på tråden Städfirma i Göteborg
  • Anonym (Gör det själv:-))

Alberts städ flyttstädade vårt hus.
    Efter att jag blivit tipsad om att dom var billiga och framförallt bra på hemstädning.

• Bella 89

www.merfritid.se är väldigt duktiga. Och billiga, bara 150:-/ timman efter ROT inklusive transport och material och allt. Använder dem hemma hos mig sedan ett år tillbaka. Också bosatt i Göteborg. 

• Anonym (?)
    Bella 89 skrev 2014-06-17 14:21:54 följande:
    www.merfritid.se är väldigt duktiga. Och billiga, bara 150:-/ timman efter ROT inklusive transport och material och allt. Använder dem hemma hos mig sedan ett år tillbaka. Också bosatt i Göteborg. 
    Hur många timmar anlitar du? Varje vecka?
  • Anonym (?)
    Bella 89 skrev 2014-06-17 14:21:54 följande:
    Kolla på hemsidan, de jobbar inte i Göteborg.
  • Anonym (?)

Är det ngn som har anlitat make clean göteborg?

• Bella 89
    Anonym (?) skrev 2014-06-17 14:33:32 följande:
    Kolla på hemsidan, de jobbar inte i Göteborg.
    De jobbar i Göteborg, de har bara inte uppdaterat hemsidan. Jag använder dem och bor i Göteborg så. 
  • Anonym (?)
    Bella 89 skrev 2014-06-17 15:03:39 följande:
    De jobbar i Göteborg, de har bara inte uppdaterat hemsidan. Jag använder dem och bor i Göteborg så. 
    Ok, jag ska ringa de! Tack!
  • Anonym (?)

Fler?

Jag blev rekommenderad Örgryte städ. Är det ngn som har anlitat de?

• Anonym (?)

Är det  ingen mer i Göteborg som kan ge tips? Jag tycker att det är jättesvårt!

• Franzman

Här kommer städproffset ^^

1. Agnesstäd som ovan nämner gillade jag inte alls. Jobbet var helt okej, kändes däremot inte tryggt mer personalen och det var svårt att förmedla enkla instruktioner.  Vi anlitade Agnes ca 6 månader innan vi byte.

2. HomeWork hade vi endast tre gånger, städningen var bra men saker gick sönder utan att vi blev meddelade, dom passade inga tider, kom olika personer alla tre gånger och responsen från kontoret var botten när vi påpekade detta.

3. Seffostäd vet jag att mina grannade hade men dom byte till ??? på grund av stort missnöje.
    Idag anlitar vi Studentstäd (3 ca månader nu) och det funkar bra, fick rekommendationerna av min chef som haft dom i tre år...

• MiaMinMaria

Jag har haft städning till och från många gånger, ibland har jag varit mer nöjd och ibland lite mindre. Ofta har det blivit städning periodvis. Studentstäd funkar helt ok, har varit både nöjd och mindre nöjd. Länk till Studentstäds sida Hemstädning Göteborg 

Saxsat från en annan sida, här har du allt du behöver veta om städning, ta in offerter, prislistor, RUT info m.m.

offerta.se
    servicefinder.se
    städfirma.se 
    städning.se
    hur-städar-man.se
    städtips.se
    fönsterputsare.nu
    hemstäd-göteborg.se
    kundtjänsten.se

• Anonym (2014)
    MiaMinMaria skrev 2019-04-28 15:11:20 följande:

Jag har haft städning till och från många gånger, ibland har jag varit mer nöjd och ibland lite mindre. Ofta har det blivit städning periodvis. Studentstäd funkar helt ok, har varit både nöjd och mindre nöjd. Länk till Studentstäds sida Hemstädning Göteborg 

Saxsat från en annan sida, här har du allt du behöver veta om städning, ta in offerter, prislistor, RUT info m.m.

offerta.se

servicefinder.se

städfirma.se städning.se

hur-städar-man.se

städtips.se

nsterputsare.nu

hemstäd-göteborg.se

kundtjänsten.se

Tråden är nästan 5 år gammal.
Svar på tråden Städfirma i Göteborg