• Anonym (Erik)

Tjejer som skriver puss och kram

Jag undrar en sak, när en tjej skriver kram eller puss till en, betyder det intresse? Jag kan säga att denna tjej bruka aldrig skriva det och det har bara hänt två gånger. En gången skrev hon kram, det reagerade jag inte på eftersom det kan man skriva till vem som helat. Andra gången skrev hon puss och då reagerade jag och började fundera på om hon tycker jag är intressant på något sätt. Kan lägga till att hon hade drukit vin den gången hon skrev puss, men hon var inte full. Jag vet till 100% att hon inte skickat fel.

Tror ni det är ett tecken på intresse?

• Svar på tråden Tjejer som skriver puss och kram
  • Anonym (:-D)

Kram kan jag skriva till vemsom. Puss skriver jag bara till speciella, nära vän eller käresta. Är du intresserad av henne? Skriv puss tillbaka och se vad som händer. För mig så betyder puss ngt, men inte just att jag är intresserad, utan mest tycker om personen väldigt mkt, som vän eller kärlek. Blev du ngt klokare

• Anonym (Skulle jag tro)

Jag skriver kram till alla jag tycker om. Puss skriver jag bara till ngn jag är kär i eller älskar. Puss och kram bara till familjemedlemmar. Fast det är ju bara så jag gör. Vet inte om det finns ngn typ oskriven regel...

• Virre1979

Har kompisar som skriver puss och kram till mig så måste ju inte betyda nåt speciellt

• Anonym (Erik)
    Anonym ( ) skrev 2014-06-17 17:05:39 följande:
    Kram kan jag skriva till vemsom. Puss skriver jag bara till speciella, nära vän eller käresta. Är du intresserad av henne? Skriv puss tillbaka och se vad som händer. För mig så betyder puss ngt, men inte just att jag är intresserad, utan mest tycker om personen väldigt mkt, som vän eller kärlek. Blev du ngt klokare

Tack för ditt svar:D Jo,men det var en bra förklaring. Alltså vi har inte träffats än så det är svårt att säga,men jag tycker hon är intressant:)
  • Anonym (Erik)
    Virre1979 skrev 2014-06-17 17:12:36 följande:
    Har kompisar som skriver puss och kram till mig så måste ju inte betyda nåt speciellt

Jo, men det kanske skriver puss och kram ofta? Jag menar om man skriver det ofta känns det som att det inte skulle betyda något, men när det händer sällan känns det som att personen menar det.
  • Anonym (nej)
    Anonym (Erik) skrev 2014-06-17 17:14:51 följande:

Jo, men det kanske skriver puss och kram ofta? Jag menar om man skriver det ofta känns det som att det inte skulle betyda något, men när det händer sällan känns det som att personen menar det.
    Tror inte du ska analysera så mycket. Det är ju omöjligt att säga. Det lär märkas på andra sätt.
Svar på tråden Tjejer som skriver puss och kram