• Jasmin23

Andra mammor runt Vällingby/Hässelby området som vill umgås?

Hej!

Har en son på 9 månader och bor ute i Hässelby Strand. Känner att jag saknar lite umgänge nu med andra föräldrar då både öppna förskolan har stängt för sommaren och att nästan alla mina vänner (som ej har barn) är ute i världen på annat bestyr.

Undrar om det finns några mammor här ute som är sugna på lite promenader, picknickar osv med våra små?

Kommer vara hemma till slutet av augusti så vore kul o träffa lite nytt folk. Märker att lillen behöver mycket mer aktiviteter nu och det känns lite tråkigt att alltid vara själv å hitta på dessa.

• Svar på tråden Andra mammor runt Vällingby/Hässelby området som vill umgås?
  • Solblomma82

Hej Jasmin!

Har också en 9 mån son. Vi bor i vanliga fall inne på Södermalm, men lillens farmor och farfar bor i Hässelby Strand och vi är här en hel del. Skulle gärna ses nån gång för promenad och eller picknick, vi är här ute imorrn och övermorrn tex. Maila gärna om du har lust.

//Hanna och Elias

• Jasmin23

Hej! Men gud så kul att du svarar. Börjar bli lite desperat här, undrar vart alla mammor tagit vägen nu när vädret är lite tråkigt!

Imorgon är jag iväg med min mamma som är på besök i Sthlm. Men jag kan på torsdag o nästa vecka när som! Vore så kul o träffa någon annan med.

Skickar ett PM till dig så vet du vart du hittar mig på facebook

Svar på tråden Andra mammor runt Vällingby/Hässelby området som vill umgås?