• Anonym (Mörkis)

Underlivs- och analblekning hemma

Testar nu en kräm, star white - blekande kräm för intim blekning och känslig hud. Det står att man ska använda den 2 gånger dagligen i 4 veckor innan man ser resultat. Jag tar aldrig så ofta, känner mig inte bekväm med att gnugga mig i rumpan om jag inte precis duschat. Och duscha gör jag bara en gång om dagen. Sen glömmer jag ofta krämen när jag är iväg med jobbet, hos pojkvännen etc. Men är det nån annan som har erfarenhet av den här krämen? Har den funkat? Och om den nu funkar vid rekommenderad dos, tror ni även den funkar vid kraftigt minskad dos? Tänker att om man tar bara en gång om dagen kanske det tar 8 veckor, varannan dag kanske 16 etc... Har använt Väldigt slarvigt under ungefär 3 veckor. Inget resultat. Längtar efter en hudfärgad snippa! :)

• Svar på tråden Underlivs- och analblekning hemma
  • Anonym (?)
    Neysie skrev 2014-06-17 22:00:15 följande:

Vilken färg är din snippa nu?!

Hihihi!
  • Anonym (Suck)

Åh jag blir så irriterad när man använder ordet "hudfärgad" om färgen beige... Som mörkare hud inte var hudfärgad liksom?

• Anonym (Suck)

Förlåt det var OT. Läste i en annan tråd här att det mest effektiva var att smeta på blekmedel typ för hårblekning för huden. Jag tror att den typ av kräm du använder TS är väldigt svag för att den ska vara skonsam... Vill du ha en rosa fitta kanske det är lika bra att köra med riktig blekkräm och få det gjort än att köra i flera veckor med ett ganska dåligt resultat? Äh vad vet jag. Lycka till iaf :)

• Not Nude
    Anonym (Suck) skrev 2014-06-17 23:05:23 följande:
    Åh jag blir så irriterad när man använder ordet "hudfärgad" om färgen beige... Som mörkare hud inte var hudfärgad liksom?
    Men vänta nu.. Hon sa inget om beige... Hon ville bara ha en hudfärgad fitta.
    Hon kanske är sjukt svart och hennes fitta är ännu svartare och därför vill hon bleka fittan lite så att den passar in bättre.

• Anonym (Suck)
    Not Nude skrev 2014-06-17 23:20:57 följande:
    Men vänta nu.. Hon sa inget om beige... Hon ville bara ha en hudfärgad fitta.

Hon kanske är sjukt svart och hennes fitta är ännu svartare och därför vill hon bleka fittan lite så att den passar in bättre.

Eh huden är alltid hudfärgad oavsett om den är svart, beige, vit eller mörkbrun.. Förstår du verkligen inte min poäng?
  • 2020

Varför bleker man sin snippa? Snart kanske det är trendigt att bleka munhålan, lättare att dela med sig och slipper handspegel för att se på resultatet!

• PrinsessanLeia

Blekande färg på slemhinnor låter sjukt otrevligt. Om det är såpass knepigt att få till en lyckad blekning kanske ts får ta ledigt från jobbet ett tag för att få det gjort.

• Anonym (Fattar inte)

Bleker du alltså håret i underlivet eller själva underlivet och anus???? Har aldrig hört talas om något av detta.. Om d är håret man vill bleka varför inte ta bort de helt o hållet. Fattar verkligen ingenting hehe.

• Not Nude
    Anonym (Suck) skrev 2014-06-17 23:22:59 följande:

Eh huden är alltid hudfärgad oavsett om den är svart, beige, vit eller mörkbrun.. Förstår du verkligen inte min poäng?

Jag förstår vad du menar men jag förstår inte vad de har men något att göra här.
    Hon vill bara få fittans färg att passa med resten av kroppens färg. Vad den nu än är.

Så sluta dra upp onödig skit bara för att.

• Anonym (Mörkis)
    Not Nude skrev 2014-06-17 23:30:11 följande:

Jag förstår vad du menar men jag förstår inte vad de har men något att göra här.

Hon vill bara få fittans färg att passa med resten av kroppens färg. Vad den nu än är.

Så sluta dra upp onödig skit bara för att.

Tack! Precis så. Möjligtvis dåligt ordval av mig. Men menade MIN hudfärg när jag skrev hudfärgad. Min snippa är mycket mörkare än resten av mig.

Det är huden jag ska bleka, inte könshåret. Och vill inte köra med nån blekning som inte är gjord för intima delar... Verkligen ingen som prövat denna krämen??
  • Anonym (Mörkis)

Puff!

• Frida95

Hej "Mörkis"

Jag tror absolut du ska följa den rekomenderade dosen på förpackningen, annars kan du nog tyvärr inte vänta dig något bra resultat.

Jag gjorde en analblekning för några veckor sedan och använde mig av analblekning.nu´s kräm. Följde råden och det kändes jättebra, resultatet också. (Den använder man bara 1 ggr om dagen..)

Lycka till

PS Här hittar du krämen: www.analblekning.nu

Solig

Svar på tråden Underlivs- och analblekning hemma