• Kiwimamma

    EFTERLYSNNG gosepingvin från Happy Feet 2

    Hej! En "kompis" till min son har haft sönder hans bästa bästa vän. En gosedjurspingvin köpt på Toys r Us för ett par år sen. Han är helt förtvivlad. Jag har letat överallt i affärer och på nätet men hittar den inte till salu nånstans. Kan ni hjälpa mig? Den heter Jumbo Plush Erik och är ca 50 cm lång, från Happy Feet 2 som sagt... har ni den o vill sälja??? Jag köper... sonen har Asperger och denna är hans stora trygghet

  • Svar på tråden EFTERLYSNNG gosepingvin från Happy Feet 2
  • Amanda84

    Jag kunde inte få upp länken du lagt in men efter en snabbsökning på Ebay så gissar jag att någon av alla pingvingosedjur som finns där borde vara en exakt likadan som den som din son fått förstörd. Glöm bara inte att kolla eventuell tullavgift innan du beställer. Lycka till!

    m.ebay.com/sch/i.html&isNewKw=1&_pgn=1&epp=24&itemId=&isRefine=true&mfs=SBCLK&acimp=0&sqp=happy+feet+erik&trksid=p2056088.m2428.l1313.TR0.TRC0.Xhappy+feet+erik

  • Kiwimamma

    Ingen som har den hemma??? Köpt på toys r us för ett par år sen. Inte en interaktiv utan en enkel plysh pingvin. Jumbo plush Erik..

  • Amanda84

    Jag såg att min länk inte fungerade men har du verkligen kollat igenom ALLA pingviner på eBay? De har så himla många att någon borde vara rätt, tycker man...

  • Anna Hbg

    Hmmm, hela adressen kom inte med men kolla under " dolls and soft toys" sen "animal toys" och happy feet.

  • Amanda84
    Anna Hbg skrev 2014-06-19 07:58:39 följande:

    www.mrtoys.com.au/


    Fast därifrån ville TS uppenbarligen inte handla eftersom hon själv länkade till bilden därifrån och därmed borde veta att det är en butik. De kanske inte skeppar till Sverige eller så...
  • Kiwimamma
    Amanda84 skrev 2014-06-19 03:57:04 följande:

    Jag såg att min länk inte fungerade men har du verkligen kollat igenom ALLA pingviner på eBay? De har så himla många att någon borde vara rätt, tycker man...


    Tack... ska kolla igen. Mer noggrant.

    Dock hade jag ju hoppats på att någon mer hade köpt den här i Sverige o var villig att sälja till mig. Hade ju varit enklast
  • lille Birger

    Jag kan förstå sonen. Min nalle är väldigt fäst vid sin pingvin:



    De är ofta tillsammans.


     


     

Svar på tråden EFTERLYSNNG gosepingvin från Happy Feet 2